• soon to be wife

Secret Box

Jag är lite sugen på att göra en Secret Box, men funderar på detaljerna. Antar att ingen är sugen på att lägga upp sina bilder men jag undrar "hur" era bilder blev - alltså vilka poser och så där? Man vill ju inte att det ska vara porrigt utan mer sensuellt, men man vill inte göra sig till åtlöje!
    Vet inte om min blivande kommer att uppskatta det med tanke på hur nervös jag kommer att vara inför det...

Hjälp?

• Svar på tråden Secret Box
  • Waersta

http://www.secrets4u.se/#

Testa att googla! Jag får upp massor av tips!

• MrsNanonino

Fanns en fotograf i stockholm, kvinnlig. Hon gör sectret box och hennes foton är helt underbara.
    Spelar ingen roll vilken storlek, hon får det att se sensuellt ut med speciell metod (ej retuch - stavning).

Tog hennes visitkort på mässan, men vet faktiskt inte vart jag lade det. Atlejen heter iaf lika som hennes namn.... ska se om jag finner och uppdatera.

• Canta

Har bokat tid för att ta bilder e ganska nervös och håller på att gå ner i vikt tills dess...tufft

• Juni2008

^Åh, jag skulle ockåså vilja ha lite tips på fotografer som tar secret box.

• jimbolina

www.carolinejacobsen.com under "Romantisk box" hittar du fler lät klädda bilder. Själv skulle jag vilja bli fotograferad av Birgitte Grenfeldt. Tycker att hon tar underbara bröllopsbilder/secret box bilder!

Svar på tråden Secret Box