Här har du en version.
Alla gäster får inbjudningskort. det är ej tillåtet att ta med egna gäster!!
Bröllopsfesten kommer att ske (namn på lokalen) Vid vägbeskrivning kontakta värdparet
Chaufförer bör dricka alkoholfritt
Dans blir det senare på kvällen
Ett tips: Ta gärna med digitalkameran och använd den flitigt, skicka sedan bilderna till brudparet!
Fest hela natten?! Får se hur länge ni orkar, vill man gå innan brudparet så e det ok
Gemensamt gör vi festen till ett minne för livet
Husdjur får ej medtagas
Idag lämnar vi mobiltelefonen hemma. Med undantag för föräldrar med barnvakt.
JA- är dagens ord
Klädsel - kostym
Låtar ni vill dansa till under festen mottages tacksamt
Massor av kyssar vill vi ge varandra så plinga i glaset en massa under kvällen
Nyckeln till en rolig fest är glada människor
OSA senast 1 juli 2009
Prata gärna med bordsgrannen men se till att återlämmna denne efter festen
Qul ska vi ha denna dag
Rökning är strängeligen förbjudet inomhus, blir begäret stort vänligen rök utomhus!
Såpbubblor har vi istället för ris, kommer att finnas i kyrkan!
Toastmaster för kvällen är: Denne når ni på:
Underhållning hoppas vi få från er genom tal, spex och annat kul ni kommer på Kontakta Toastmaster så denne vet vad som händer åxå
Värdinna för kvällen är??? denne når ni på:
Water (vatten) intages mellan drinkarna
X:en är inte bjudna och därför inget bra samtalsämne!
Yngre - gäster under 18 år får ej nyttja alkoholhaltiga drycker
Zombies undanbedes vänligt men bestämmt!
Åk gärna tillsammans till vigseln och festen. Tänk miljövänligt
Älska varandra denna kväll, men älska samma hela tiden!
Övernattning? Kontakta brudparet eller värdinnan så kan det lösas