Inlägg från: Liten liten kanin |Visa alla inlägg
  • Liten liten kanin

Stockholmsbrudar

Tack själv! Alltid lika kul!
    Glömde säga att om du behöver fler såna där "diamanter" att sprida på borden så finns det på Åhléns! Lite större än dina tror jag, såg dem bara i förbifarten ungefär vid blockljus å sånt. Så du vet!
    Jag är ledig idag, aaaaaahhhh!!! Så vad gör jag? Jo, hänger här! Haha!

• Liten liten kanin

KKC: Ruskigt vacker klänning! Tycker det är sååå fint med spets på överdelen!

• Liten liten kanin

Guuuuud vad du har vackert hår Godisråttan!!! Fy vad avundsjuk jag blir!

Ska vi fika en helg så är jag gärna på en lördag! Eller nån gång mitt på dagen på söndagar. Mot kvällningen är det ju valslektioner!

Nähepp, tillbax till tvättstugan. Vilken rafflande fredagkväll va? Men snart är det Let´s dance!

• Liten liten kanin

Lilla My, hur har det gått med tentorna?!

• Liten liten kanin

De sista 2 gångerna har vi setts på Frapinos vid Hornstull, så det kanske är dags för nåt nytt förslag? Å andra sidan har de en supergod buffé på helgerna... Mmmm...

• Liten liten kanin

Hahahaha, Godisråttan!

Ja jag tycker fortfarande lördag den 8:e blir bra. 1400 eller 1600? Och varför inte nåt Espressohouse?
    0205, kan du på en helg? Annars, kom med ett vardagsförslag. Jag vill oxå träffa dig!

• Liten liten kanin

Sorry, men nästa vecka jobbar jag kväll hela veckan.
    Men det här ska vi fixa! NÅN dag ska vi hitta tycker jag!
    Nån som kan imorron em-kväll?

• Liten liten kanin

Godisråttan, det låter jättebra! För lördag den 8:e är väl kvar ändå? Fika kan man inte få för mycket av!

• Liten liten kanin

Hej Helena!
    Det pendlar mellan 1400 och 1600 tror jag. Jag röstar för 1400! Frapinos vid Hornstull har jättesmaskig brunch på helgerna. Där har vi varit tidigare. Men kom gärna med andra förslag!

• Liten liten kanin

Jag provar gärna nåt nytt, å Mocco har jag aldrig varit på! Vad säger ni, en officiell fikalista kanske?

Lördagsfika den 8:e mars kl 1400 på Mocco (eller Espressohouse?)

Liten liten kanin

Svar på tråden Stockholmsbrudar