• Brud i Thailand....

Vad gör man när han är på svensexa???

Jaha, nu är han kidnappad. De kom här när vi just ätit frukost. Jag var informerad om tid och dag men inte mer.
    De klädde ut honom till raggare och nu är han iväg på uppdrag. Jag blev också pigg och glad och förväntansfull....
    Men jag får sitta hemma.. Inget att planera och jag vill göra något.. men kommer inte på något att ta mig för.. har ingen lust att jobba..
    VAD SJUTTON GÖR MAN NÄR HAN ÄR IVÄG PÅ SVENSEXA???

• Svar på tråden Vad gör man när han är på svensexa???
  • minney

Unna dig själv ett härligt uppfriskande bad! Bjud över en vän eller fler, gör ansikts masker manikyr/pedikyr, och frossa i godis eller annat. Hyr en film eller spela spel och ta ett glas vin. Finns ju massor du kan göra !! Ha så skoj!

• Kirsto

Jag åkte hem till en kompis den dagen, hennes sambo var marskalk. Vi åt gott, pratade, pysslade lite allmänt med bordsdekorationer till bröllopet, övade en dans som skulle visas upp (uppdrag från min möhippa) och lekte med deras son. Hade en toppendag! Rekommenderar sällskap så man får bubbla av sig lite.

• grabbarna

skäm bort dig själv, med lite ansiktsmask, lång dusch/bad,nåt gott att äta en bra film att se och bara ta det lungt

• Waersta

Köp hem god mat och NJUT!

• Brud i Thailand....

Tack för alla svar!
    Har sms:at en kompis och sen min blivande tärna. Min tärna och jag ska gå ut och gå och det blir nog vin ikväll
    Men jag försöker ju gå ner i vikt så det får nog bli hyfsat nyttigt mer än njutning

Är så glad att min sambo verkade så nöjd!

• grabbarna

äh man kan ju njuta nyttigt också en fruktsallad är ju gott, helst om man blandar i lite krossad punchflaska i grädden! eh ja just det ja nyttigt var det ju fruktsallad är ju faktiskt helt ok utan grädde också

Svar på tråden Vad gör man när han är på svensexa???