Egen Secret Box... + fråga
I onsdags tog jag semester Vaxade benen, bikinilinjen och rakade under armarna... sminkade mig riktigt fint, gjorde mig snygg i håret och sen körde jag...
Tack och lov att det finns digitalkameror och att de har självutlösare. Bland annat draperade jag vår fåtölj i ett vitt underlakan och lade mig själv i den... satt i soffan (även den draperad) och åt vindruvor från en klase, poserar framför en vit vägg, och allt i olika outfits... Visst, det krävdes en del omtagningar, samt repetitioner på uttryck och poser framför en spegel först (man är ju tyvärr ingen naturbegåvning), men nu har jag 28 bilder, varav jag står och väljer mellan 23... så nöjd att det gick.
Naturligtvis blir det en budgetbox, men snygg nog tycker jag allt! Mitt stora problem nu är vem jag ska framkalla hos, då vissa av bilderna är topless och en är när jag precis håller på att dra ner trosorna, så liiiiite av håret syns. Inget jag vill ska flyta runt nånstans... vem är seriös nog att inte göra så med mina digitala filer? Extrafilm? Fotoquick? Någon som vet? Har tyvärr inte tillgång till fotoskrivare. Ska kanske tillägga att detta ska bli alla-hjärtans-present. Till morgongåva blir det en riktig (om det nu blir en box alls vill säga).