• lindahallman

Vitt och rosa???

vi har tänkt att ha rosa som temafärg en vi vill gärna ha någon mer färg till...vårat värdpar föreslog massa färger o vi föll lite för vitt med kanske lite silverdetaljer till.
    säg öppet vad ni tycker om det och ge andra förslag!!! =)

• Svar på tråden Vitt och rosa???
  • Waersta

Jättefint!!

Själva har vi vitt, rosa och rött.

• Strawberryhoney

Vi har inget speciellt tema men dottern kommer att ha rosa berbera och vit brudslöja i näbbuketten och jag vita rosor och vitbrudslöja med grönt i

Så jag antar vi har lite vitt/rosa tema

• Strawberryhoney

gerbera menar jag såklart

• Fröken förväntan

Vitt, rosa och silver är fint. Ljusgrönt är också snyggt till tycker jag.

Annars tycker jag att det är läckert att bara ha en färg med olika nyanser av den. T.ex ha en ljus rosa som huvudfärg och sedan ha små detaler här och där i en riktigt stark rosa/cerise.

• Ammo

Hej!
    Vi hade rosa, vitt och silver på vårt bröllop.
    Kika här om du vill ha tips:
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

Hade tex: rosa,vita och silver i alla trycksaker. Rosa löpare på borden, rosa och vita rosor på bord och överallt. Rosa och vita rosor och kallor i buketten. Rosa rosor på vit tårta.
    mm ja du ser ju själv...

• Hofsan

Vitt rosa och silvergrått ska vi ha.

• Äntligen är det min tur

Vi ska också ha vitt, rosa o silver.
    Med diamanter som tema.

• sussa84

Vi ska också ha rosa, vitt och silver

• lindahallman

Fröken förväntan: ja vi ville egentligen ha sjlusgrönt till men så hade våra kompisar rosa och ljusgrönt när de gifte sig i somras så vi ville inte ha samma, annars e de jättefint!

• lindahallman

Ammo: Jääättefint!!! ja såg pärlorna i ditt hår oxå, jag ska oxå ha pärlor och har funderat på vanliga hårnålar med en pärla på varje. vad hade du för något, du hade så många, de va asfint!!!

Svar på tråden Vitt och rosa???