• Iluna

Ni som haft fjärillar som tema..

Ni som har haft ett genomgånde fjärillstema på erat bröllop hur har ni gjort då? Harn ni använt i ändast trycksaker eller gjort några andra lite ovanliga saker???

• Svar på tråden Ni som haft fjärillar som tema..
  • Iluna

men finns de inga här som haft de???

• SpringPinkBride

vi ska ha det :) vi ska blanda in det i dekorationen.
    och sen ska jag ha en syd liten fjärill på min klänning.
    trycksaker som placeringskort och servetter blir det jätte fint på. det är bara fantasin som sätter gränserna MEN se upp med så att det inte blir för mkt :) Och glöm inte att du kan juh dekorera tårtan.

• Linda och Hannes

Jag skall bl.a. ha fjärilar på mitt bröllop. Jag tänker vika fjärilar av papper och dekorera borden med. Jag har sett brudar som haft fjäderfjärilar i håret istället för tex blomma el. dy.l. Låt det bli en röd tråd som följer vigseln och festen/middagen.

• Lycka o Kärlek

Linda och Hannes skrev 2008-03-19 14:42:45 följande:

Jag skall bl.a. ha fjärilar på mitt bröllop. Jag tänker vika fjärilar av papper och dekorera borden med. Jag har sett brudar som haft fjäderfjärilar i håret istället för tex blomma el. dy.l. Låt det bli en röd tråd som följer vigseln och festen/middagen.
    Hur gör du då? Låter fint!
  • Froggys

Vi har också fjärliar som tema! Alla trycksaker kommer att hålla detta tema (se inbjudningskorten i galleriet).

I festlokalen kommer vi att dekorer med små vita fjärilar.
    Vi kommer även att ha glasfjärilar hängandes i fönstren.

Som tidigare sagt, är det viktigt att det inte blir för mycket.

• ohlala

vi har köpt massa fjärilar gjorda av fjädrar i olika färger som vi skall sätta lite överallt. i blommor, ljuskronor, på mborden, gardinerna, en/två i min slöja, på tärnorna, på dekorationerna i kyrkan etc...

• Pärlhönan

Jag visste inte att du hängde här. Följer din blogg, i vanliga fall

Husmusens skrev 2008-04-06 23:09:24 följande:
    Jag har precis bloggat om dukningstips med fjärilar. Där kan du hitta lite inspiration!husmusen.blogg.se/1207500463_duka_med_fjrilst...
  • 081110 1

Jodå, man hoppas ju på ett frieri snart

Svar på tråden Ni som haft fjärillar som tema..