Ni som haft fjärillar som tema..
Ni som har haft ett genomgånde fjärillstema på erat bröllop hur har ni gjort då? Harn ni använt i ändast trycksaker eller gjort några andra lite ovanliga saker???
Ni som har haft ett genomgånde fjärillstema på erat bröllop hur har ni gjort då? Harn ni använt i ändast trycksaker eller gjort några andra lite ovanliga saker???
men finns de inga här som haft de???
vi ska ha det :) vi ska blanda in det i dekorationen.
och sen ska jag ha en syd liten fjärill på min klänning.
trycksaker som placeringskort och servetter blir det jätte fint på. det är bara fantasin som sätter gränserna MEN se upp med så att det inte blir för mkt :) Och glöm inte att du kan juh dekorera tårtan.
Jag skall bl.a. ha fjärilar på mitt bröllop. Jag tänker vika fjärilar av papper och dekorera borden med. Jag har sett brudar som haft fjäderfjärilar i håret istället för tex blomma el. dy.l. Låt det bli en röd tråd som följer vigseln och festen/middagen.
Linda och Hannes skrev 2008-03-19 14:42:45 följande:
Vi har också fjärliar som tema! Alla trycksaker kommer att hålla detta tema (se inbjudningskorten i galleriet).
I festlokalen kommer vi att dekorer med små vita fjärilar.
Vi kommer även att ha glasfjärilar hängandes i fönstren.
Som tidigare sagt, är det viktigt att det inte blir för mycket.
vi har köpt massa fjärilar gjorda av fjädrar i olika färger som vi skall sätta lite överallt. i blommor, ljuskronor, på mborden, gardinerna, en/två i min slöja, på tärnorna, på dekorationerna i kyrkan etc...
Jag har precis bloggat om dukningstips med fjärilar. Där kan du hitta lite inspiration!
husmusen.blogg.se/1207500463_duka_med_fjrilstema.html
Jag visste inte att du hängde här. Följer din blogg, i vanliga fall
Jodå, man hoppas ju på ett frieri snart