• Helges Älskling

Hjälp? Någon som varit på Guldfynd, Hallbergs eller Alllbrekts Guld i dagarna?

Jag är på jakt efter förlovningsringar och vill givetivs försöka få tag i det jag vill ha så billigt som möjligt.
    Som jag förstått det har det kommit ut nya kataloger eller är på väg nu hos Guldkedjorna.
    Jag bor dessvärre på en liten ort utan nån av dessa i närheten så jag undrar om någon fått katalog i reklamen eller varit inne i butiken och kan upplysa mig om det kör något förlovningringserbjudande nu.
    Jag överväger att beställa ringar från nätet men hoppas givetvis på ett erbjudande typ "få den minsta ringen gratis" =)
    Jätte tacksam för alla tips och förslag!

• Svar på tråden Hjälp? Någon som varit på Guldfynd, Hallbergs eller Alllbrekts Guld i dagarna?
  • carinokenneth

www.ringar.info/

Här köpte vi våra förlovningsringar, jättefina och extremt bra service.
    Du får hem "provringar" som du ställer in efter era mått och sedan kommer de hem...min blev för liten men jag fick behålla den och fick hem en ny efter bara några dagar.
    Kolla in dom, dä står hur det funkar osv :D

Lycka till!!

• Karga81

Hallbergs, Guldfynd och Albrekts är faktiskt en och samma kedja. Deras sortiment vänder sig bara till olika grupper, Albrekts är enkelt Gudlfyns mellan utbydet och Hallbergs har lite högre standard jf m Guldfynd och Albrekts.

• Helges Älskling

Jo jag har förstått det, därför jag tänkte att de alla skulle släppa kataloger samtidigt med ungefär likvärdiga erbjudande :)

Karga81 skrev 2008-01-30 15:56:08 följande:
    Hallbergs, Guldfynd och Albrekts är faktiskt en och samma kedja. Deras sortiment vänder sig bara till olika grupper, Albrekts är enkelt Gudlfyns mellan utbydet och Hallbergs har lite högre standard jf m Guldfynd och Albrekts.
  • ingenjörsbruden

Oooo så spännande!!!

Måste hem o kolla bland reklamen!!!

Guldfynd o Hallbergs brukar ha sina kataloger tillgängliga via deras hemsida....Har du kollat?!

• Helges Älskling

Ja jag vet! =)
    har varit inne o kollat nu flera dagar och idag har Hallbergs och Albrekts bytt material på sin hemsida, men inte Gudlfynd.
    Vanligtvis brukar katalogen ligga som klickbar pdf fil men inte denna gången :( står bara..finns i butik. Eftersom jag bor så långt från närmaste butik lär jag aldirg få den i posten.
    Och jag planerar frier till slutet av månaden så jag vill veta nu Nu NUUU! *S*

ingenjörsbruden skrev 2008-01-30 16:03:19 följande:
    Oooo så spännande!!!Måste hem o kolla bland reklamen!!!Guldfynd o Hallbergs brukar ha sina kataloger tillgängliga via deras hemsida....Har du kollat?!
  • Blondie77

Albrekts har haft erbjudanden men f.r.o.m idag är det fullpris igen tyvärr, dom andra vet jag inte, kolla på deras hemsidor! jag tror guldfynd alltid har halva på priset på den lilla ringen när man köper förlovningsringar

• Helges Älskling

Står inget på deras hemsidor. Jag har väntat in deras nya erbjudande nu ju, brukar vara en period med minsta ringen gratis och en med halva priset på den minsta. så jag hoppades ju..står tyvärr inget på hemsidorna. Så jag tänkte om någon varit där eller så..:)

Blondie77 skrev 2008-01-30 16:12:50 följande:
    Albrekts har haft erbjudanden men f.r.o.m idag är det fullpris igen tyvärr, dom andra vet jag inte, kolla på deras hemsidor! jag tror guldfynd alltid har halva på priset på den lilla ringen när man köper förlovningsringar
Svar på tråden Hjälp? Någon som varit på Guldfynd, Hallbergs eller Alllbrekts Guld i dagarna?