Barnkarusellen
Jag tar inte åt mig, jag är ingen riktigt stockholmare, jag vill gärna flytta härifrån och äger varken bil eller takbox.
Jag tar inte åt mig, jag är ingen riktigt stockholmare, jag vill gärna flytta härifrån och äger varken bil eller takbox.
Hmm, Åre. Är det inte en massa stockholmare där?
Jag drömmer nog om en liten stuga på Frösön med utsikt över fjällen. Skulle det funka, Nenne?
Stocketitt! ååååååååååå! *suck*
Jag skulle väl kunna tänka mig en liten timrad stuga i fjällen med skidorna lutade mot husknuten, en hund i hundgården och chokladpannan på värming. Samt en övernattningslägenhet i Stockholm, en i Paris och en i alperna. SEN skulle jag vara nöjd med livet.
Jag håller nog med Lappis här, jag nöjer mig med ett par ställen här och ett par i Frankrike.
Fniss, jo men den skidåkningen kan man ju få ändå. Ska jag *bo* någonstans så gör jag det hellre i Frankrike än i USA eller Kanada. Fransmän är ju så söta, språket så fint och maten så god.
Men Zozo, du är ju gift med en! Du måste väl hålla med om att dom är söta? Ni skulle ha sett min skidlärare för ett par veckor sen, söt som en liten smällkaramell!
Finaste stället i Sverige ... jag säger Jämtland! Eller kanske Gotland, fast där har jag aldrig varit men det *låter* så fint.
Gomorron!
Här har dagen börjat med en brandkårsuttryckning. Har fått en saftig utskällning per mejl från Japan ang en sak som inte är mitt problem/fel.
Zozo, om du tycker att fransmän är knepiga att samarbeta med så har du aldrig jobbat med japaner....
Tinga, ha det riktigt fantastiskt i Paris! Jag är SÅ avundsjuk!
Cicci -
Lappis, en blastocyst kan du väl inte få tillbaka, ni gjorde ju ÄP i onsdags?!
Blastocyster blir dom bara efter långtidsodling tror jag. Innan dess är dom ... ähum ... nåt annat.
Lycka till!!
Jag vill också ha! (Tycker också att ett embryo *låter* som om det skulle komma efter en blastocyst).
Men jag undrar om maken någonsin kommer att släppa till igen, han är lite purken idag. Jag hade visst satt mig spikrakt upp i sängen mitt i natten, petat på honom och sagt: "Du får inte plats här, du får gå någon annanstans!". Trots att vi har en jättestor dubbelsäng. Måste ha drömt nåt.
koko, ja det kanske är sprejen som gör det?! Jag har inte kopplat ihop det förut men så kan det kanske vara?! Jag har haft riktiga mardrömmar varje natt den här veckan. Jag har bara sprejat den här veckan så det är fortfarande minst en månad kvar till ÄP. (Om det nu blir något ÄP, min kropp är ju inte riktigt känd för att samarbeta när det gäller äggproduktion. )