Barnkarusellen
Telis, vad trist! Börjar inse att det är mycket vanligare med cystor än jag hade någon aning om.
September, nej några underbyxor behöver du inte. Finns de ens till bebisar? Någon erfarenhet av svala sommarkläder har jag inte, det regnade ju och var svinkallt hela förra semestern, gick inte ens att sitta ute och fika mer än någon gång, det var ju helst värdelöst!
Sostot, leder ljumskbråck till problem med simmarna alltså? Det verkar i alla fall inte vara några större problem med din cykel just nu då och du får utslag på ÄL-tester. Du får väl fortsätta att köra med dem för säkerhets skull tills ni fått komma på utredning då fast det är ju alltid trist när man har lite oregelbunden cykel att man måste börja extra tidigt och kan få hålla på extra länge så det riskerar ju att bli lite dyrt. Är det CB du använder? Tester köpta på nätet verkar vara av varierande kvalitet har jag förstått.
Vickan, vad kul att det är dags att få nycklarna! Hur var det, ni skulle flytta nästan på en gång och sedan fixa medan ni bodde där?