• Lapinette

Barnkarusellen

Kan ev. den 2 april beroende lite på vart och när.

Paris är inte heller helt fel fast med det här vädret föredrar jag nog Thailand *drömmer mig bort till vita sandstränder och palmer*.

Min mamma är väldigt stark och envis. Hon har varit ensamstående med mig och brorsan och hållt oss i sitt järngrepp. Beundrar henne verkligen men har fortfarande svårt att sätta mig emot henne och när jag gör det så är det med full kraft. Har insett att hon mjuknat med åren och att jag inte alls behöver ta i från tårna. Skäms lite så här efter att ha pratat med henne för jag vet att hon bara vill mig väl.

• Lapinette

Frejis - så klart ni inte behöver den där IVF'n för du ska ju bli gravid april. Var det inte så vi sa senast när vi träffades på Mornington?!

• Lapinette

Ahhh...tråddejt i Paris! Attans att vi var där förförra helgen .

• Lapinette

Ahhh...fler som tänker som den lilla kaninen !

• Lapinette

Jag skulle faktiskt på tråddejt när vi var i SA men så blev den trådkompisens flyg inställt från Oslo .

• Lapinette

Jag vill också träffa Tinga IRL ! Vad avis jag blir på er tråddejt.

• Lapinette

Mrs B - fattar faktiskt inte hur ni mödrar orkar. Jag är supertrött, har varit det i 10 dagar och då sov jag 10 timmar fred-lör och lör-söndag i helgen!

• Lapinette

MSW - låter inte skoj. Krya på dig!

Tinga - visst lilla kaninen är nyfikten på den där giraffen som reser som en skottspole över hela världen.

Frejis - funderar också en hel del på hur man ska orka och hur livet totalt kommer att förändras den dagen och OM man lyckas. Speciellt kom ju dessa tanker upp i skallen då min läkare trodde jag var gravid för två veckor sedan. Det var faktiskt inte bara tjohooo, jag är nog gravid utan kändes mer som en chock...och så kom alla dessa praktiska tankar som oj, det blir i sådana fall i november då jag har mitt största projekt under året. Idiotiskt!

• Lapinette

Tinga - vilken bild! Valrossen utan hals....du får byta presentationsbild här!

Frejis - jag har fått order av maken att planera semestrar istället för att chatta och fundera på min IVF och jag försöker verkligen uppfylla den kvoten ... fast det blir dyrt!

• Lapinette

Attans vad jag flörtar med er idag!

Svar på tråden Barnkarusellen