Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

ojoj, Cicci, nu blir jag ju skitnervös för din skull! Jäklar vad typiskt det skulle vara!

Liten, tack för meddelandet, jag har sparat det!

Pratade med prinsen igår och han vill gärna gå i några cykelbutiker själv och klappa på sadlar. (för övriga uppgifter tar vi sedvanligt konsultarvode, såsom Carlsberg Hof, kontakta mig för vidare upplysningar)
    Så jag fikar gärna med er!! Var som helst, jag är väldigt flexibel. Vi ska bara hinna på myrornas och handla 90-tals attiraljer, för festen på kvällen. Den börjar redan 4, men kl 1 blir ju bra för en fika.

Hej Page! och Omsan! *studsar*

• nennesjuttioåtta

telis
    hahaha bonding, nu fattar jag! jag tänkte först att du menade att de skulle ut och varva traktorn.

Idag skiner SOLEN och jag ser nog fram emot den där tanten lika mycket som Cicci gör just nu, tror jag. Då blir det PERGO! Men samtidigt så blir jag lite skraj ifall, ifall, ifall att det skulle ta på en gång (knappast troligt, men bara just därför) så skulle jag vara i v 24 i NYC. Men såg ju att Piggelin var det också så då borde det inte vara så jobbigt, eller? Men just därför bokade jag utan återbetalningsskydd för att lagen om alltings jävlighet skulle slå till någongång och sätta mig på tjocken när det passar mindre bra. Jag har redan sett mig vaggandes fram i central park... *drömmer*

nehej, nu hinner de andra fika klart före mig, vi ses snart!

• nennesjuttioåtta

uuuh nä, jag avvaktar med penséerna ett tag till, men jag längtar så tills det är dags! Här ska pyntas!!

Muggles, tack, nu känns det lite bättre. Men nu tar det sig väl inte bara för att det skulle funka, hahahahah! Säg att det blir knas och att du inte rekommenderar att vara i andra trimestern i NYC! NU!

Tinga
    nja, jag tror att tre blir lite väl i överkant. Men två är välkomna (säger jag nu, hahaha). Vi ska inte kolla något under tiden utan bara köra på, ska bli spännande...

Var inte beredd på att jag skulle få pergotime, men dels så hade jag ju inte haft någon ÄL sist jag var där, och nu såg mina äggblåsor väldigt små ut (men det kunde också vara så eftersom jag är så nära mens) och jag sa att jag hade fått utslag på ÄL-test. Men hon ville väl kanske inte se mig mer där. Hur som helst, det kändes mycket bättre med henne den här gången, hon kanske hade en dålig dag sist. Frågade också om makens soldater och några värden var någon procent under det normala (på aktivitet) men han hade otroligt många (225 miljoner?!?) och en mycket bra koncentration och nu knaprar han vitaminer med folsyra och zink samt har plockat ur mobilen ur jeansfickan. Förhoppningsvis är de lite piggare nu!

• nennesjuttioåtta

åneeeej muggles säg inte sådär! jag som inte har något avbeställningsskydd *skriker hysteriskt* hoppas att jag inte blir gravid nu, det skulle verkligen inte passa!!!!!

:-d

• nennesjuttioåtta

ooh junilejon! Låter som en härlig tid du har nu fram till BF! Spännande vad det är för krabat!

• nennesjuttioåtta

vafan, jag skrev ju med versaler! Nu kommer ju inte tricket att fungera i alla fall!

Jag repeterar

ånej jag som inte har något AVBESTÄLLNINGSSKYDD!!!

• nennesjuttioåtta

tack, det tycker jag med! Det var inte förrän jag skulle dit som jag blev lite orolig att det KUNDE vara något knas. Men varför oroa sig i onödan. Det var tre personer där förutom mig så vi hade rätt kul den korta stunden det tog. Hoppas att allt gick bra för din granne också!

• nennesjuttioåtta

start sept
    håller med mrs B, det är säkert helt i sin ordning! (vad enkelt det är att lugna andra, men när det gäller en själv så tänker man inte alls särskilt rationellt)

försökte kika i fotogalleriet men kom inte in. ska försöka igen senare, men jag vet inte om jag har skrivit det tidigare för jag kollade in nya bilden på moa och silverfisken. Herregud vilka söta barn ni har! Vill ha, vill ha, vill ha!! Ja inte NUUUUUU men senare i höst, kanske. Eventuellt.

• nennesjuttioåtta

snartis
    nä, spolningen var i onsdags.

BS
    vilket crap med tröjan! Vad var den sydd till, en orangutang?

Cicci
    skönt att mensen dök upp!

Jag hoppas också att min gör det snart så att vi kan skjuta skarpt igen, nu boostad med hormoner! Jag och maken pratade igår och han sa att det fick gärna bli tvillingar, och då sa jag att då vore vi ju klara med detta i så fall men han tyckte att vadå, näää då ska vi väl ha 3?

OK, kl 13 i morgon vid svampen! Ska försöka ta mig dit, annars hör jag av mig.

Svar på tråden Barnkarusellen