Hej!
Lappis, jag höll tummarna in i det sista, när jag läste att det inte rann som sist, tänkte jag, hon är nog fanimig gravid iaf, men nu verkar det ju inte så... stor kram och ha en underbar resa till HONGKONG!
Pirr, tack för fin förlossningsberättelse.... har läst den nu på morgonen, har varit uppe sen halv sex, då tyckte sonen att jag skulle leka!
Tinga och Göteborgstjejerna, jag kommer med största sannolikhet ner till gbg och träffar er då, när loppet går, så jag behöver bara veta vilket datum det är. 17/5?
FRULLAn gumman, ha det underbart nu i Dublin, jag vill med åka iväg... sitter och kollar biljetter till alperna, men det var inte gratis.... men jag kommer ju ta med mig Junior, så det blir att skaffa barnvakt på orten och ut och partaja med svägerskan i så fall.
BS, jag ammar absolut inte på dagarna, det har jag inte gjort på säkert 2 månader, januari lade jag av med det helt o hållet (visst bakslag när han var magsjuk dock)
Jag ammar inte på nätterna heller längre, när han vaknar får han juice eller välling och vällingen gillar han inte, så mest juice, sen somnar han om. De blir ju törstiga när de sover precis som vi vuxna.
Sen gör jag som frullan, jag erbjude inget annat än välling och till slut så tar han det, han har kastat bort huvudet många många gåner, och då tvingar jag inte honom, sen när han vill ha mat, så blir det välling igen, till slut dricker de...
Likadant i morse, han drack 50 ml, sen ville han inte ha, och jag testade med gröt, inte det heller, då fick han inget. Han äter ju när han är riktigt jäkla hungrig.
Du får inte dalta med Iris, hon är redan en viljestak liten dam och det är på tiden att du verkligen dtampar ner foten och ta tagi detta. Annars kommer det bara bli värre. Jag har en värninna som har en 1,5 åring som ammar fortfarande, hon hamnade i ditt träsk. Ungen sover i deras säng och skriker så fort han inte får amma. Nu kan han ju prata o när vi var där på middag så gick han och sa MAMMA JAG VILL TUTTA, så jä-la äckligt! Han är kanonstor för sin åler med, så det såg ju helt absurt ut när han låg och slaffsade... huuuuu
Men det är ju för all del bra att amma, men som jag förstår det så vill du ju slut, så är det bara att göra det och ta smällen, det tar ca 3 dagar.
Jag testade att ge Victor bröstet i morse när han vaknade så tidigt, med hopp om att jag skull få sova lite till, men han bet mig 3 gånger i bröstvårtan, sen var jag tokpigg och tänkte, näää han är verkligen inte intresserad längre... sköööööönt.... det är bara att gå upp o leka då....
Lycka till!
Gosnosen, har inte grattat dig, men gör det nu, låter bra!
Freijs! Hej gumman! Du jag kommer absolut tala om ifall mensen kommer eller er. Jag har ju kännt av ägglossningen men inte haft mens innan. Jag är skitskraj (låter hemskt för er alla som vill ha barn nu) att jag är på smällen. Get it, jag hade nästäppa i natt och igår natt, det var det första tecknet för mig när jag blev gravid med Junior, så jag kunde inte somna om i natt när jag hade sprayat nästan full med Ortrovin.... låg bara och tänkte på att jag kanske inte ha 1 barn nästa jul, utan 2 !!!!!!!!!!!
Lite nervöst, men jag tror inte det blev något
Nu måste jag på toa, intressant va? 3 koppar kaffe senare
Kram