• Lapinette

Barnkarusellen

Telis - väljer du Göteborg före Paris !?? Det skulle nog vi också göra som t o m hade möjligheten att flytta till Paris men tackade nej (maken fick jobberbjudande).

• Lapinette

Halloj girls!

Fick sällis på jobbet av en fd kollega så det blev låååång fika och sen gick vi direkt på lunch tillsammans med henne. Inte många knop gjorda. Passar mig perfekt denna vecka!

Ser att ni både har diskuterat vad man kan göra i en jacuzzi till att räkna ut av även skulle kunna vara mormödrar.

Gällande ÄP och ET lista så är det ju oftast lite svårt då man inte vet exakta datum förrän typ 3 - 5 dagar innan. Själv har jag ett testdatum men som vanligt vet jag inte om jag ska delge det här...försöker förtränga.

• Lapinette

Absolut! Planen var 2 barn tätt inpå varandra så jag skulle ha fått dem innan jag fyllde 40 år.

• Lapinette

Telis - I know!!! Har ju så svårt att knipa käft. Nåväl, förra gången kom ju tanten t o m tidigare så kanske får vi svar på den frågan tidigare än väntat.

Dom starka får vänta längst...ska nog printa det på väggen hemma!

• Lapinette

Telis - har du beräknad ÄP vecka 17?

• Lapinette

Bara undrar då jag satt och bräddlade i kalendern, typ hinner jag hem till Telis ÄP? Och det borde jag göra ! Attans vad tummar jag kommer att hålla.

• Lapinette

*SUCK* Ja, varför är man så uthållig och envis!

• Lapinette

BS - visst det är mycket bättre. Hade väldigt ont i lördags men redan i söndags var det bättre. Tog det dock lugnt på söndagen (åt lunch, fika och sen även middag med din syssling) samt att jag fortfarande har träningsuppehåll. Har istället promenerat hem från jobbet varje dag (ca 40 min i rask takt) och det funkar utmärkt, speciellt nu när det är så fint väder !

• Lapinette

Ars Amandi - skitjobbigt när hon ska luras så där. Själv hade jag också regelbunden ända till typ försök 10 då hon kom 5 dagar sent. Hade förberett med gravtest tills jag och maken skulle till Paris, köpt ett litet kort som jag skulle ge till maken efter jag testat ... och så kom den! Man blir så jäkla besviken och ledsen! Är den så sen som 9 dagar kan det mycket väl vara ett tidigt missfall.

Svar på tråden Barnkarusellen