Hallå!
Sweet - såg ditt pastejsug. När jag var i USA prövade jag en sandwich som innehöll något som lät som [brunnschwager] (ingen aning om hur det stavas. Tyckte att det smakade lite leverpastej om jag inte minns helt fel.
Izzie - Mindre och jag gjorde vår första egna bussutflykt i lördags, till massösen. Gick på kafé först och sen knådning med barnvakt av en kompis som mötte upp till fikat. Jag var helnervös innan vi kom på första bussen, men vi fick hjälp. Ironiskt nog var det den äldre damen med krycka på hållplatsen som frågade om jag behövde hjälp. Men det triggade i alla fall en av killarna att hjälpa till. Det kanske var hennes avsikt?
Annars är det rätt ok hemma. Försöker planera dopet och det blir till att laga mat i påsk. Har en snäll familj som vill hjälpa till, vilket ju underlättar. De är vana vid storkalas. Tycker att lilltjejen sovit rätt ok senaste tiden, och undrar när bakslaget kommer. Förvisso fortfarande 2 mål per natt oftast. Och hon vill inte ta flaska, så där har vi något att öva på.
Och - till er som börjar fundera över barnkläder. Inser nu när Mindre börjat använda sina presentkläder i strl 62 att vi har:
1) en väldig massa strl 62 och rätt lite att ha därefter
2) en väldig massa byxor. Det går ju ofta 3 bodys på ett par byxor, men oftast får man en topp och ett par matchande byxor.
3) Lustiga koftor, tjockare tröjor och byxor i annat än mysigt material som sällan kommer till användning.
Fick dessutom en supersöt body av min syster förut. Sparade den till nu, strl 62. Har försökt brotta på Mindre den, men hon blev så ledsen att jag slutade. Har insett att den är i stretchtyg och riktigt tajt. Hur många vill dra på sina bebbar en tajt tröja som inte är omlott??? Tyvärr kommer den inte till användning nu (rea, går inte att byta).
BS, härligt att sängarna verkar bra!