Barnkarusellen
Hejsan tjejer
Hoppas att det är bra med er. Själv är jag lite låg inför en stundande släkt sammankomst som jag verkligen inte ser fram emot ALLS!!!!! men men det är bara att bita ihop och ta sig igenom antar jag...
Har försökt skumma igenom en massa men det var mycket!
lappis: såg att det var äggtillväxt på g nu och jag håller tummarna sååååååå sjukt mycket. Hoppas att det blir kanon fina ägg som är sugna på att befruktas.
mugglan: vad kul det lät med moa och tyget. att en liten bebis kan uppskatta något på det sättet det gör en verkligen glad. Jag kan bli helt varm i hela kroppen av att se hur borren blir såååååå glad över någon favorit leksak eller så som han får syn på. Eller den otroliga glädjen han utstrålar när han får syn på nån av katterna. Mysigt.
cicci: wiiiiiiii vattkoppor stora killen !!!!! på något sätt känns det så "stort" att ha barnsjukdomar. Och vad skönt att han har en lindrig variant!
AW när du kommer hem ABSOLUT!!!!!!! bara victor slutar smitta för jag är inte helt sugen på att borren ska få kopper tror jag... hmmmmm får fundera på om man vill ha smittan eller inte.
nenne och frejan: håller tummarna enormt för att det inte bommas utan bimmas!!!!!
liten: usch gumman vad jobbigt att du varit låg och nere. men jag måste säga att jag tycker det är super bra av dig att ta tag i det hela och skaffa hjälp!!!! kanon! Hoppas verkligen att det börjar ljusna snart! kram!!!!!!!
BS: åhhhhhh börjar hon resa på sig och snart krypa!!!! kanon vad kul! Utvecklingen går framåt!!!!!!
snartis: Kul att killen gillar hoppgungan!!! Han är såååå skönt energirik din lille klimp fullt ös heeeela tiden och glad!!!! härligt!!!!