• Iluna

tema börllop midsommarnatts dröm..???

Undrar om ni tror att de skulle vara mjligt/bli bra med ett tema bröllop lite som en midsommarnatts dröm. Super sommrigt å lite sago aktigt. Vet inte riktigt hur man skulle kunna få de så, om de finns någon firma man kan anställa som hjälper till med all dekor, eller om man måste göra allt själv?
    Har ni några tips på ställen som angagerar lite speciella bröllops fester. Eller lämpliga lokaler till detta. Bor i sthlm.
    Eller vet ni något annat tema som liknar detta kanske?

• Svar på tråden tema börllop midsommarnatts dröm..???
  • Brud 08

Googla på temafester eller något sådant så hittar du säkert de företag som jobbar med det, finns många företag som jobbar med sådana evenemang i just Stockholm!

Lycka till! Kul tema!

• amor aeternus

Prova med bröllops kordinator, de måste ju vara flexibla.

• Iluna

ja de måste dom ju vara, men är inte de sjukt dyrt???

• amor aeternus

Jag vet inte vad det kostar men vet att det kostar.
    Har du någon egen vision?
    Jag har tyvärr inte sett hela filmen så jag kan inte relatera så mycket till hur du vill ha det, men vill hjälpa dig.

• Iluna

ja man har ju bilderi huvudet med mycket gröna slingrande växeter, blommor, nån hörna med massvis med kuddar, kankse lite träd..ne de e svårt att förklaramen lite bohemiskt, sagolikt å sommrigt.. men har ett låååångt tag kvar att fundera...ska inte gifta mig förens om 4 år, men du vet hur de e, så fort man vet att de blir av kan man inte tänka på något annat :)

• Mirri

Låter ju helt underbart!!! Älskar Shakespear och jag tror det går att göra hur mycket som helst med det temat. Jag tänker också skog och gröna färger, slingerväxter och mycket blommor, älvor och glitter. Tror det kan bli jätte fint

• amor aeternus

Det lättaste är nog att hålla till i skogen, där är ju mysfaktorn redan, sen kan ni ju hyra golv till kuddhörnan och kuddar kan ni ju börja samla på er nu. Sen står det stilla just nu men kommer snart på nått, mannen kollade vart jag kan köpa filmen så jag vet vad du menar, är osså ett fan av Shakespeare, just den nya versionen av filmen kom ut ett mörkt av snitt i mitt liv, så får ta och se den nu!

• Iluna

ja skogen e ingen dum ide, men de e ju så himmlans osäkert me väder i början på juni, så vet inte om ja vågar de. Man kansk efår hyra ett tält å dekorera de som en sagolik skog eller nått.

• Kirsto

Jag vet inte riktigt, men kanske koppartälten i Haga eller Fjärilshuset skulle kunna vara en bra lokal för er? Mysigt tema!

• Iluna

ah där skulle nog inte vara dumt att ha...men tror ni att man får dekorera som man vill??

• Kirsto

Det är kanske större chans i koppartälten än fjärilshuset, men bäst att höra sig för direkt med ställena.

Svar på tråden tema börllop midsommarnatts dröm..???