blågul tapet?
Är det någon som vet om det finns en blågul-möntrad tapet?!
Vi har svenskt sommartema på vårt bröllop...och jag tänkte göra servettringar av tapet...
Nån som vet?
Har försökt kolla runt på tapetsidor men hittar inga...
Är det någon som vet om det finns en blågul-möntrad tapet?!
Vi har svenskt sommartema på vårt bröllop...och jag tänkte göra servettringar av tapet...
Nån som vet?
Har försökt kolla runt på tapetsidor men hittar inga...
*puff*
Du kan inte tänka dig att ha varannan gul, varannan blå? I så fall har Duro en del tapeter som har samma mönster i både blått och gult (dock ej blågult) i sin kollektion "Gammalsvensk".
www.durosweden.se/kollektion/tapetsera_frame.asp
Annars är mitt tips att gå till en måleri/tapet-affär. De brukar ju ha mängder av olika märken som man inte känner till.
Det var inte lät att hitta tappeter i blåt eller papper heller förden delen.
här är i alla fal några sidor som jag hittade.
Hoppas att det hjälper dig lite i dit letande.
Har ni tittat som på rusta och överskottsbolaget och så?
De säljer ju oxå tappeter.
sänder med en länk från dom.
www.rusta.se/bla_gron_lila_papperstapeter_papperstapet_tapet___tillbehor_c200_sc200.html
www.gysinge.nu/frames.aspx
www.cchobby.se/
images.google.se/imgres&imgrefurl=www.handtrycktatapeter.se/swe/visagrupp_dec.php%3Fhk%3DTapeter%26gp%3D0%26sek%3D1900%26dec%3D60%26bid%3Db6c84e863c939716a38cddbd2daecb36&h=100&w=90&sz=4&hl=sv&start=1&um=1&tbnid=7APRkI_QFjOlcM:&tbnh=82&tbnw=74&prev=/images%3Fq%3Dbl%25C3%25A5%2Btapeter%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN
www.maleributiken.se/epages/maleributiken.storefront/47adb85900587356271d526316e40669/UserTemplate/30
Hoppas det fanns något som kunde falla er i smaken.
och Lycka till
Den långa adressen ska vara så här.
www.handtrycktatapeter.se/
ursäkta mig
"Fröken förväntan" & "Tutik och Prasart":
Stort tack för tipsen.
Jag ska kolla upp dem - och hoppas att jag finner det jag letar efter...det är ju som sagt inte det lättaste....