• Fredrik och Sabine

blågul tapet?

Är det någon som vet om det finns en blågul-möntrad tapet?!

Vi har svenskt sommartema på vårt bröllop...och jag tänkte göra servettringar av tapet...

Nån som vet?
    Har försökt kolla runt på tapetsidor men hittar inga...

• Svar på tråden blågul tapet?
  • Fröken förväntan

Du kan inte tänka dig att ha varannan gul, varannan blå? I så fall har Duro en del tapeter som har samma mönster i både blått och gult (dock ej blågult) i sin kollektion "Gammalsvensk".

www.durosweden.se/kollektion/tapetsera_frame.asp

Annars är mitt tips att gå till en måleri/tapet-affär. De brukar ju ha mängder av olika märken som man inte känner till.

• Tutik och Prasart

Det var inte lät att hitta tappeter i blåt eller papper heller förden delen.
    här är i alla fal några sidor som jag hittade.
    Hoppas att det hjälper dig lite i dit letande.
    Har ni tittat som på rusta och överskottsbolaget och så?
    De säljer ju oxå tappeter.
    sänder med en länk från dom.

www.rusta.se/bla_gron_lila_papperstapeter_papperstapet_tapet___tillbehor_c200_sc200.html

www.gysinge.nu/frames.aspx

www.cchobby.se/

images.google.se/imgres&imgrefurl=www.handtrycktatapeter.se/swe/visagrupp_dec.php%3Fhk%3DTapeter%26gp%3D0%26sek%3D1900%26dec%3D60%26bid%3Db6c84e863c939716a38cddbd2daecb36&h=100&w=90&sz=4&hl=sv&start=1&um=1&tbnid=7APRkI_QFjOlcM:&tbnh=82&tbnw=74&prev=/images%3Fq%3Dbl%25C3%25A5%2Btapeter%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN

www.maleributiken.se/epages/maleributiken.storefront/47adb85900587356271d526316e40669/UserTemplate/30

Hoppas det fanns något som kunde falla er i smaken.
    och Lycka till

• Fredrik och Sabine

"Fröken förväntan" & "Tutik och Prasart":
    Stort tack för tipsen.
    Jag ska kolla upp dem - och hoppas att jag finner det jag letar efter...det är ju som sagt inte det lättaste....

Svar på tråden blågul tapet?