• Sofia08

Inloggningsproblem!!!??

Är det någon mer än jag som håller på att bli tokig på alla problem med att komma in på sidan????!!!!! Igår kom jag inte in på hela kvällen och idag har jag försökt flera gånger och kommit in på första sidan. Men så fort jag vill klicka mig vidare så står det att sidan ej kan visas!!

Nu funkade det iofs!

Var bara tvungen att skriva av mig lite...GGrrrrrr...

• Svar på tråden Inloggningsproblem!!!??
  • Hofsan

De håller på att byta server.

• Sofia08

Ahaaa...men hur lång tid tar det egentligen?? Otålig som man är..haha. (helt plötsligt avslöjas hur beroende man är av BT...)

• Pumpkin

Det som tar tid är att få hem servrarna, så fort de kommit går det snabbt att fixa.

• MarryMeBerry 08

Håller me ja kommer heller inte in ibland o nu har de vart så jätte länge oxå! När får dom dom där servrarna då? Ger snart upp! ;)

• MissieA

Jag med, har inte kommit in på hela dagen idag!!..

Asså det har ju tagit en hel månad, vart skickar dom servern från??

Känns som att de skickar den från månen!!!

• fdLadye

så har jag det med. Blir knäpp!

• Pumpkin

Nja, leveransen av servrarna har hittills tagit ca 2,5 veckor tror jag. Vart de beställt ifrån kan jag inte svara på, men jag litar på att de kan sina saker och att de jobbar så fort de kan.

Konstigt, jag trodde jag var beroende av BT, men tydligen inte. Visst är det trist när sidan inte funkar, men jag blir inte irriterad eller frustrerad på något vis Eller så beror det på att jag vet att de kommer att fixa sidan så fort de kan och litar på det.

• Manikos

Jag blir också galen....men pga detta så har jag hittat till bröllopsguiden som ju också är en bra sida, så nu hoppar jag mellan dessa två

• MissieA

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-05 06:59:50 följande:

Nja, leveransen av servrarna har hittills tagit ca 2,5 veckor tror jag. Vart de beställt ifrån kan jag inte svara på, men jag litar på att de kan sina saker och att de jobbar så fort de kan.Konstigt, jag trodde jag var beroende av BT, men tydligen inte. Visst är det trist när sidan inte funkar, men jag blir inte irriterad eller frustrerad på något vis Eller så beror det på att jag vet att de kommer att fixa sidan så fort de kan och litar på det.
    Hehe Sen beror det på hur drabbad man är tror jag. Jag kommer bara in 5 minuter per dag och hinner inte ens delta o svara i trådarna jag annars gör
  • BlivandeFruJohansson

Har andvänt mej av kalkyle på budgeten här och när man ska ändra nått kommer man ju inte in Borde kunna komma åt de ändå!!

• Pumpkin

Fast ligger sidan nere så gör den ju det, då drabbar det ju inte bara forumdelen...

BlivandeFruJohansson skrev 2008-02-06 09:00:07 följande:
    Har andvänt mej av kalkyle på budgeten här och när man ska ändra nått kommer man ju inte in Borde kunna komma åt de ändå!!
  • Sofia08

Det märkliga är att jag kommer in på första sidan, men så fort jag ska klicka mig vidare så stängs sidan ner...

• ohlala

jag har också jätteproblem, nästan varje dag med att komma in så jag ringde till tele2 (har mitt MBB via dem till laptoppen) och skällde men nu vet jag alltså vad det beror på skönt att man inte är ensam

• Äntligen är det min tur

Ja man blir ju lite besviken när man vill in o spana.

Men läste i en annan tråd att det skulle bli klart innan februari slut!!!! Känns lääääänge
    Men det är ju bara vänta på servern.....

• BlivandeFruJohansson

kom inte in på hela dagen igår!! Trodde de skulle vara bättre på fm, men ICKE!! Väldigt irriterande!! Slutet av Februari, då kanske man kan komma in utan problem. Bra att veta!

• snippy 19juli

idag har det funkat hela dagen! skumt!!!!!

Svar på tråden Inloggningsproblem!!!??