• elin och fredrik 2008

någon annan som vill gifta sig i fina flip-flops??

jag bara älskar flip-flop.. de enda skor jag inte får skoskav av.. undrar bara, nån annan som tänker busa till det och ha det? det får naturligtvis inte vara sånna som låter "flip-flop" när man går uppför gången i kyrkan, men annars.....

vore intressant att se om det finns nån mer som jag... *haha*

• Svar på tråden någon annan som vill gifta sig i fina flip-flops??
  • elin och fredrik 2008

någon?? *puffar*

• elin och fredrik 2008

verkar somm att det inte finns nån annan flip-flop-älskare här inne...=( foppa tofflor då? *ler*

• Paeonia

Haha, foppa tofflor vore väl något

Jag tycker också om flippflopp men nej, gifta mig i dom vill jag nog inte. Finns ju ifos väldigt söta, vita med bling bling.....Tja, känns det rätt för dig så go for it!

• Nienna

Inte under vigseln, men när festen kommer igång kan det nog bli så att jag byter till mina Crocs, men det blir isf inte de turkosa Beach utan de guldiga Mary-Jane.

• Efter 11 år är det min tur

älskar också mina foppa men jag gifte mig inte i dom men den tanken fanns ju....

• cani20

Nej inte under vigseln kommer jag nog inte att ha det, men något jag i vanliga fall brukar göra när jag har högklack är att med mig filpflops när jag är trött i fötterna och när jag har ont... och det kommer jag nog att även göra på själa dagen :D

• Äntligen är det min tur

Ohh JAG älskar flip-flops också.
    Önskar man skulle ha det faktiskt. Yanken har slagt mig med måååånga gånger. Det skulle vara så mycket jag. Eller barfota- Ännu mer jag!

Ska du ha det?

• misstrixie

Oh nej... om jag gifte mig i flip-flops tror jag mina nära och kära skulle skjutsa mig raka vägen till dårhuset. Såååå inte min grej. Men gillar man dem så varför inte?

• lycklig78

Om jag skulle gift mig på en strand så...

• matteve

Hahaha, min blivande - en riktig Californian!

• stinakina

Jag kommer att vara höggravid så jag är nog tvungen att ha flip-flops

Nädå! men jag funderar starkt på ett par ballerina liknande, vill inte gärna ha klack utifall jag får ballongfötter!!

• Princess Nightingale

Var pa ett brollop forra sommaren dar bruden (klampade in i kyrkan i regnstovlar for det regnade som bara den) men hon promenerade till sin man i silvriga flippfloppar med paljetter. Hon hade dock en passande klanning som gick till vaderna. Kan personligen inte tanka mig att flippflopp passar till en "graddbakelse /princessklanning"
    Det viktigaste ar att du ar bekvam och kanner dig fin, du kommer alla andra ocksa att tycka det :)

• Två kvistar i ett träd

Jag skulle lätt kunna gifta mig i flipp flopps, av den anledningen att jag tycker det är snyggt och ledigt, och då hamnar jag i "rätt" nivå för att kyssas i kyrkan. :) Helst skulle jag väl vilja ha hög klack men då blir jag så mycket längre än W2B...men vi får väl se vad som bestäms i slutänden. =)

• 2augusti2008

Jag ÄLSKAR flip-flop och har massor av par. Köpte ett par i beige siden när vi var i Thailand. Problemet är bara att min blivande (på bild) gillar dem mindre....
    Funderar på att ha vanliga skor och sen ta flip-flop till festen. Då är det skönt att släppa ut fötterna och dansa ordentligt!

/Jenny

• Efter 11 år är det min tur

Efter 11 år är det min tur skrev 2008-02-06 13:38:25 följande:

älskar också mina foppa men jag gifte mig inte i dom men den tanken fanns ju....
    Flip-flop står det ju....men jag älskar mina foppa ändå
  • 20080301

JAg skulle ha varit barfota eller ha flip-flop men vi fick skjuta på bröllopet och mitt i vintern kan man ju inte ha det

• stbm

ÄLSKAR FLIP-FLOP's! har det jämmt! men annars högklackat
    men det blir någon form av högklackat till bröllopet

• JennBa

Jag tycker absolut att du kan ha flip-flops! Det finns ju riktigt fina sådana. Det är ju ditt bröllop, så ha det du känner dig fin i

Svar på tråden någon annan som vill gifta sig i fina flip-flops??