• girl in love

Alla hjärtans dag?

Vad tycker du om alla hjärtans dag?

"Kommersiellt tjafs som choklad- och floristindustrin har hittat på för att tjäna pengar. Bojkotta!"

eller

"Mysigt, en fin dag att fira kärleken."

eller

"Ganska tramsigt men jag skulle ändå bli ledsen om jag inte fick en liten blomma"

• Svar på tråden Alla hjärtans dag?
  • Waersta

Klart att det ska firas och pussas lite extra denna dag.

• Trisen

Inser att många företag känar mycket pengar på det men för en del är det nog också en väldigt mysig dag. Kanske bra för de tjejer vars killar inte annars kommer sig för att köpa blommor... Jag håller nog på det tredje alternativet.

• rosesarered

Mysigt!!
    Jag tar alla chanser jag får till romantik

• Tutik och Prasart

Det är väldigt tramsigt.
    Fattar inte äns varför det är på kommet.
    Jag pussar min sambo och är väldigt gulig mot honom varje dag.
    Så man kan väll säga att vi har alla hjärtans dag 365 dagar om året, nästan måste jag väll tillägga. *ler*

• beahabo

en kärlekens dag. men också min födelsedag-
    inte fel.

stor kram
    bea

• Disan

ja jag hade gärna firat alla hjärtans dag med min blivande men än så länge har vi inte haft en enda hjärtans dag dag för oss själva.. eller ingen alls... han är officer och för de mesta bortrest och de senaste åren har han vart borta hela februari.. idag åkte han igen så de blir ingen hjärtans detta året heller men kan säga att de året han råkar va hemma den dagen ska vi skämma bort varandra rejält.

• snippy 19juli

ganska töntigt men min dotter loves it. så jag säger ok=)

• lillabruden

jag tycker det är synd att det är så komersiellt med alla hjärtans dag men så samtidigt, dem bästa kärleks presenterna kommer fram då =D och har vi dagar utnämnda i alla olika saker som kvinnodagen, aidsdagen osv, varför inte kärlekens?!

själv gav jag hjärtans-presenter redan i förrigår...m2b hade varit snäll o städat så jag tyckte han förtjänade det!! =)

hurra för kärleken!! =D

• PennyJenny

Tre. *S* Har en man som inte är så mycket för det här med som jag kallar det "klassisk romantik" med blommor, kort, överraskningar od. Därför har jag mer eller mindre inför att jag ska ha blommor tre gånger på år. Födelsedag, bröllopsdag och alla hjärtans dag. Men inte ens det lyckas han med alla gånger. *s*

• Indil

En mysig dag!
    Jag ser det som en anledning att shoppa/pyssla gulliga presenter och kort, fixa extra mumsigt fika och så tvingar jag alla här hemma att bete sig extra kärleksfullt.

• lillaj

Jag och min sambo är alltid kärleksfulla mot varandra och kan ge varandra en ros eller en extra puss oavsett datum men denna dag kan man ju hitta på något extra så vi tycker det är bara roligt. Att det sedan blivit kommersiellt är ju inget konstigt, så är det väl med allt det går att tjäna pengar på såsom jul, påsk, halloween etc. Om det är fel eller inte beror ju på vem man frågar men människor behöver väl slösa sina pengar på något för att världen ska gå runt eller vad säger man?! Pengaflöde är nödvändigt..

• Humlan66

¨Åhhh romantik , jag tar alla chanser *S*

Svar på tråden Alla hjärtans dag?