Färgtema: rosa, orange och vitt
Är det någon som har haft detta färgtema? Skulle gärna vilja se bilder på allt möjligt med dessa färger! :)
Är det någon som har haft detta färgtema? Skulle gärna vilja se bilder på allt möjligt med dessa färger! :)
tror att det är ett brudpar i amelias nya tidning som har det färgtemat. skitsnyggt. dom hade bla hyrt guldfiskar för kvällen för att matcha in orange i miljön
ja det med fiskarna var riktigt fräckt.
Hur tufft som helst! En liten varning bara om ni funderar på att ha fiskar på bordet... Jag var i Frankrike på konferens för några år sedan. Där hade de kampfiskar i skålar på borden. Efter ett antal glas vin var det flera som tyckte det var kul att ge fiskarna lite vin och sedan när de började må dåligt försöka ge dem andningshjälp med hjälp av sugrör. Det kan låta lite kul men det var riktigt hemskt att sitta och äta mat och samtidigt se de stackars fiskarna... :(
Har ni bara gäster som är snälla mot dem så tycker jag att det är en jättebra idé!!!
Har en jättesnygg bukett i mitt galleri med dessa färger.
Har även gjort inbjudningskort, men har tyvärr inga bilder.
Jag fick idén från Amelia! :) Tycker också at det är jättesnyggt. Hade egentligen tänkt ett helt annat färgtema, men nu när jag sett detta så har allt vänts upp och ner :)
Limbolight: Den buketten var jättefin, tack!
Här finns en del idéer att frossa i
www.pricescope.com/idealbb/view.asp
community.theknot.com/cs/ks/user/page.aspx&MsdVisit=1http://
www.theknot.com/co_profileview.htm
images.google.com/images&rls=sv-se&q=wedding+pink+orange&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Här finns mer!!
www.projectwedding.com/photo/browse
Oj, vad mycket det fanns! Tack snälla! :D
Hoppar in och tipsar om att man kan beställa organzapåsar hos www.diadema.se i massor av färger. De tar hem de färger som de inte har hemma. Jag beställde hem röda och de är jättefina. Tänkte först ha sizoflor som bordslöpare men det var svårt att få tag i, så det fick bli små "giftbags" till varje gäst istället som färgklick.