• Sparkling Skin

Make up artist i stockholm?

Hej! Är det någon som vet en bra makeup artist i stockholm? Var på en testmake i torsdags och det var katastrof!!! Ska gifta mig 15 mars så det är lite bråttom nu!! Har hört talas om en frisör i södertälje som heter Roro som jobbar med en makeup artist som ska vara fantastisk men kan inte hitta dom för jag vet inte vilken salong det är. Vill helst ha en i stockholm men om det är kris får jag väl åka dit.Tacksam för svar snabbt om någon vet! Kramar....

• Svar på tråden Make up artist i stockholm?
  • Guccinorth

Hejsan

Vet en salong vid Odenplan, hon gör sminkningar med provsminkningar till bröllop... testa www.simonas.se

Lycka till!!

• pandis2405

Jag har bokat med en tjej som heter Therese på salong Kreativ Stockholm. Jag har dock inte provsminkat hos henne än. (Anledningen att jag bokat där är att jag även bokat frisören där, som är jättebra)
    Ring och hör, finns info och telnr på vasastan.info/default.asp&id=9233

• Helena Johansson

Jag ska sminka mig på salong Qvisi på Valhallavägen. www.qvisi.se. Tjejerna som jobbar där är jättegulliga men jag har inte heller provsminkat mig än...

• NoaNoa

Jag har bokat Torsgatan 49, fick dem rekommenderade av en vän som blev sminkad & fick sitt hår uppsatt inför sitt bröllop hos dem.
    De finns i företagsreg. här på bt.

Lycka till!

• Synthetic

PRova ulrica på puder om hon har tid. De brukar ha fullt upp länge och är populära men du kanske har tur Finns med i företagsregistret

• Augustibruden 2008

Jag tipsar om Sandra Joelsson som ska göra mig den 30/8.
    Super när hon kan komma hem till en på den stora dagen
    I priset ingår en provsättning av hår & smink.

Lycka till m letandet!

• lightfish

Jag tog en två make up kurser på Make Up Store, en runt en månad innan och en på den stora dagen Det fungerade finemang för mig och kostade totalt 2x495 kronor som man dessutom får välja make up för Kan det bli bättre?

• Teddy08

Jag tänkte boka Sandra på Verkstadsgatan 2, ligger på söder. Två kompisar har gjort sin bruduppsättning och smink där och de har aldrig känt sig så vackra.

• Guccinorth

Sparkling Skin:

Hur gick det med sminkningen och ditt bröllop?

• Celeste97

Och vart gick du först, där det var "katastrof"?

• thegedinstudio

Tråkigt att du inte blev nöjd. Om du söker på "makeupartist hemsida" hittar du många makeupartister , och de har ofta bilder i deras portfolio som du kan titta igenom. :) Så du kan se på ett ungefär hur de sminkar!

mvh/Ulrika

Svar på tråden Make up artist i stockholm?