• Majsis2008

Vad för skor ska man ha?

Jag är längre än min sambo, typ 5 cm längre. Och tänker därför att jag inte ska ha en allför hög klack. Sen har jag en knälång klänning. Vet inte vad för skor som passar...tror att det ser konstigt ut med ballerina skor t.ex....mottager gärna tips.

• Svar på tråden Vad för skor ska man ha?
  • stenkrossen

Jag skall ha ballerinor, fast jag skall ha hellång klänning, men jag tycker att det är jättefint med ballerinor till knälångt. Kör på det tycker jag. Det finns en hel massa fina vårnyheter i butikerna nu.

• Kärlek08

Jag tycker att det skulle vara snyggt med gammeldags knäppkängor fast vita och med sidenband istället för skosnören, de finns ju med minimal klack och har du långa ben blir det ju skitsnyggt!!

• malous

Ballerinas i satäng låter fint. Kan annars ha ett par låga peeptoes också, det tror jag skulle vara jättesnyggt.

• Majsis2008

kärlek 08, ja jag har funderat på såna mormors kängor, d e lite jag...men vart hittar man vita såna?

• Kärlek08

Bra fråga. Jag har en gammal bild på ett par ursnygga och de kommer från Aspera/Parisette men jag har sett någon som tipsat om att det finns på e-bay också. Har tyvärr ingen länk. Jag tror du ska kolla med bröllopsbutiker.

• Vidalila

vita moromorskängor finns på Cinderella i malmö.Jag såg dom igår. Kolla brudbutikerna!!

• Majsis2008

ok....jag ska kolla...

Svar på tråden Vad för skor ska man ha?