Inlägg från: Mrs Robin Hood |Visa alla inlägg
  • Mrs Robin Hood

080809 del 3

Virvel
    Visst kunde dom ta hem en i affären men dom sa att det händer ju att det är fel på klänningarna när dom kommer och då är det ju inte så kul. Man vet ju inte om det händer ofta el om dom bara säger så för att jag ska slå till nu. Jag tänker i så fall ta bort blommorna...

Min blivande får inte se klänningen förän vi fotas. Han vill inte annars hade jag gärna sett att han såg den för att hjälpa mig välja.

• Mrs Robin Hood

Matteve: Kanonsnygg klänning!

• Mrs Robin Hood

Jag tänkte först att det klart man säljer den för varför ska den hänga någonstans och ingen kollar på den men nu vet jag inte längre. Man kanske vill ha kvar den ändå. Å andra sidan så vore det ju underbart att sälja den så någon annan får en lika fin klänning ;)

• Mrs Robin Hood

Vilket dåligt köp jag känner att jag gjort nu. Jag betalar 1200 mer för min klänning som är likadan som din AoM. Men jag får väl tänka på hur himla fin den är...

• Mrs Robin Hood

Inga ändringar ingår i mitt pris.

Virvel skrev 2008-02-28 11:30:16 följande:
    Mrs Robin Hood och AoMTänk att det är sådan skillnad på priset för exakt samma klänning. Jag betalde 700 kr mer än AoM. Ingår ändringar i ert pris?
  • Mrs Robin Hood

Kanonfina placeringskort. Snyggt jobbat!
    Kan inte tänka mig att du behöver en plastpåse om ni bara fixar det dagen innan.

blivandefrularsed skrev 2008-03-09 13:19:16 följande:
    Ja, nära!!! Längtar så och jag tror att m2b börjar längta lite också. För honom har det varit så långt bort förut, men jisses vad fort månaderna går nu.Har bestämt mig för vigselringen så den ska vi beställa snart. Funderar på att ta två stenar till, väntar på att få veta vad priset blir då. Min tärna sa: Självklart ska du ha två stenar till!!www.engelbertstockholm.com/products/ÅG NOUVEAU FADENFörsta placeringskortet finns i mitt galleri. Tänkte börja fixa lite med dom, vet ju iaf att familjerna kommer och mina vänner även om dom inte anmält sig än. I påsen ska det ligga lite smågodis. Tycker ni att vi ska lägga godiset i en liten plastpåse? Måste ju göra dom iaf en dag innan och vill inte riskera att godiset blir torrt.
  • Mrs Robin Hood

Det har du all rätt att vara. Såg väldigt välarbetade ut. Tog det inte väldigt lång tid att göra?

blivandefrularsed skrev 2008-03-10 18:58:36 följande:
    nilia och Mrs Robin HoodTACK! Blev så nöjd så!!
  • Mrs Robin Hood

Ingen här hoppas väl att det ska regna den 9 augusti men för att gardera oss måste man ju köpa ett snyggt paraply. Har sett vita stora fina med "vågade" kanter. Någon som vet vart man kan få tag i dessa. Kan man beställa på nätet vore det ju perfekt.

• Mrs Robin Hood

Precis vad jag letade efter. Tack!

bridesilly skrev 2008-03-13 23:00:24 följande:
    jajamen här finns det ett vitt paraply eller snarare ivory som är stort nog för två butik.brollopsbubblor.se/å du man kan ju behöva paraply iaf för fotografering för den 9 augusti kommer det vara strålande solsken så du behöver skydd och inte får solen i ögonen Mrs Robin Hood skrev 2008-03-13 22:22:15 följande:
  • Mrs Robin Hood

Håller med. Varför måste man vänta till sista dagen? Jag vill ju veta nu även om det för många är självklart att dom kommer.

Mrs Edwards skrev 2008-04-04 17:12:49 följande:

Mina inbjudningar gick ut innan påsk men folk är dåliga på att höra av sig. Sen när man pratar med dom så är det såååå självklart att dom kommer. Är det bara jag som är nervös eller har ni också svårt att få in svar?Det har ju iof-sig inte gått så lång tid...men själv hade jag nog slängt mig på luren eller mailat.
  • Mrs Robin Hood

Vad skönt att ha det gjort! Själv håller jag på med just cateringen för tillfället. Vad blev det för meny?

blivandefrularsed skrev 2008-04-06 00:43:19 följande:
    Bokade cateringen idag, känns könt!
Svar på tråden 080809 del 3