080809 del 3
Helena1978
Vi har valt 1 juni som senaste datum för OSA.
Helena1978
Vi har valt 1 juni som senaste datum för OSA.
Bridesilly
USch så tråkigt! Var det nej ni anade eller var det en överraskning??
Åååh, nu har vi äntligen fått en präst!!!
Enligt pastorsexpeditonen hade hon mailat oss två ggr men tydligen inte till rätt adress eftersom vi inte har fått det!
Men jag är iaf sååå glad att äntligen veta vem som ska viga oss!!!
GRATTIS till lägenheten!! Kul!!
jag har just skrivit ut papperna till hindersprövningen samt namnbytet. Men kom just på att jag ju har tänkt stryka ett av mina förnamn och kanske borde göra det först innan jag fyller i dessa papper?
Hur ska jag göra???
Jag ska antingen stryka ett av mina namn eller lägga till ett förnamn.
Men ska jag göra detta innan hindersprövningen skickas in, eller samtidigt eller?
Så här tänker jag:
Skickar jag in det nu så måste jag väl byta körkort och allt två gånger (nu och när jag byter till sambons efternamn i samband med vigseln)
men om jag skickar hindersprövningen först så kommer ju den stå i mitt gamla namn`...
Förstår ni vad jag menar?
Idag var jag på stan med min tärna, tittade först på klänningen jag har beställt, sen på ringen jag ska köpa och sen hittade jag SKOR!!! Visserligen kostade de mer än jag hade tänkt mig men å andra sidan är detta skor som jag kommer att använda mer än till bara bröllopet! Sköna och snygga!
Ja precis :)
Dessvärre blev jag lite nervös när jag provade klänningen... måste verkligen ta tag i min viktnedgång nu så att jag kommer i klänningen när det är dags!! Förstå om jag en månad före bröllopet inser att klänningen är och förbli för liten.... HEMSKA TANKE!!!!
jag har beställt klänningen. När jag provade den första gången sa tjejen i butiken att du kan lätt ta en mindre storlek för det fattas bara ngn cm.
HAHA, ngn cm... jojo. Inte idag iaf!! Så klänningen är nu beställd i stl 40. Provade både 40 och 42 idag. Den större storleken var rymlig, men det kändes väldigt avlägset att jag skulle komma i en 40!!
Men som du säger, på med en korsett om det skulle krisa! :)