Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809 del 3

Ja måste fråga flickor, är det någon som vet vart TS har tagit vägen? har inte sett till henne på eeeevigheter

• bridesilly

ingen aning, har inte sett henne online på evigheters evigheter

AoM skrev 2008-04-15 17:06:26 följande:
    BridesillyHåller med, var har hon tagit vägen?
  • bridesilly

Ja vi får hoppas att det inte är något allvarligt..

virvel...kom tillbaaaaaaaka

• bridesilly

fler som har tackat nej igår va e detta? ingen som vill komma eller?

• bridesilly

nej dom har bara skrivit att dom inte kan komma. Känns trist när det blir färre och färre en del förstår jag dom som bor i finland men de som bor nån enstaka mil härifrån vet jag inte vad dom har för anledning men jag tänker inte fråga för den delen heller. Vill dom inte så vill dom inte trist men så är det.
    Bride in England skrev 2008-04-16 15:24:35 följande:

bridesillyhar de gett nagon anledning? Ar det folk som bor en bit ifran er som kanske har problem med avstandet?
  • bridesilly

Ja vi har sagt att oavsett om det inte kommer så många så skulle vi inte få för oss och bjuda några fler. Vi valde ut de ca 40-50 som vi står närmast och sa att de som kommer kommer å de som vi inte umgås med och har en nära relation till är inte aktuellt att bjuda heller.

• bridesilly

Jo visst är det så. Vi kommer vara lika glada för att vi är gifta oavsett om det kommer 50 eller 20 gäster
    Bride in England skrev 2008-04-16 16:13:05 följande:

Ratt tankt! Det ska vara folk man verkligen vill ha dar som ska fira ens stora dag. Ni kommer att fa en toppendag vilket som. Det ar nog bara precis nar man far nej-en som man kanner sig besviken, sen glommer man forhoppningsvis bort det och gladjer sig for allt som den underbara dagen kommer att medfora
  • bridesilly

Kanske dom har bokat in något, vet ej men vi var ändå ute i årsskiftet. Jaja det blir nog en bra bröllopsmiddag och vi kommer nog vara lika glada iaf för det viktigaste är vigseln och att vi sen är äkta makar

blivandefrularsed skrev 2008-04-16 22:20:11 följande:
    Förstår att det känns trist att få nej, det var vi inte fått än så länge....men å andra sidan har inte så många anmält sig, mest familjen och några vänner som vi räknade med ändå. Och du som var ute i god tid med inbjudan och allt, kanske hade dom redan bokat in en semester...???Men som bride in england säger, ni kommer få det toppen med dom som faktiskt kommer!!!
  • bridesilly

åååh äntligen är du tillbaka virvel. du såg väl att vi efterlyst vår kära TS VÄLKOMMEN HEM

Virvel skrev 2008-04-17 08:34:37 följande:
    Nu var det ett tag sedan jag var in och skrev. Jag kan tala om att det inte har hänt något och det har inte varit något datastrul. Vi ska fortfarande gifta oss den 9 augusti.Det har bara varit fullt upp med annat och sen har planeringen stått still.Vi har fått fyra svar på inbjudningarna och dom har tackat ja så vi blir inte själva i alla fall Hade middag med vårt värdpar/toastmasters och det kändes kanon.Vi har också provfestat lokalen då dom som är värdpar hade trettioårsfest i samma lokal för några veckor sedan. Fungerar kanon. Fattar inte att dom bara tar 1000 kr för en så fin lokal.Har hittat ny underklänning som jag ska ha. Det är en axelbandslös slim. Asful och osexig men det skiter jag i. Kroppen och framför allt tuttarna får sig ett ordentligt lyft. Sambon vet ju redan hur jag ser ut under så det är ju inte falsk marknadsföring. Jag ska försöka ta mig tid att läsa igenom det ni har skrivit så att jag kan hänga med i diskussionen igen.
  • bridesilly

Jamen det är roligt att du är tillbaka Vi har saknat dig i tråden

Virvel skrev 2008-04-18 12:22:20 följande:
    He, he. Kände att jag var tvungen att ägna mig lite åt min familj ett tag istället för att sitta som trollbunden vid BT. Den 10 maj är vi bjudna på bröllop!!! Jag lärde känna en Elliots dagiskompis mamma (Bella)och vi har fått kanonbra kontakt. Det är hon som ska sminka mig och nu är vi bjudna på deras bröllop. Det ska bli jättekul. Tjejen som ska sjunga på deras hade vi bokat innan jag lärde känna Bella och hon ska sjunga samma låt som på vårt bröllop så det ska bli spännande att höra.Det är tredje bröllopet i hela mitt liv. Dom två första var mina syskon och då var jag tio och sjutton så det är ett tag sedan. Där snackar vi marängklänningar. Hua!
Svar på tråden 080809 del 3