080809 del 3
Ja måste fråga flickor, är det någon som vet vart TS har tagit vägen? har inte sett till henne på eeeevigheter
Ja måste fråga flickor, är det någon som vet vart TS har tagit vägen? har inte sett till henne på eeeevigheter
ingen aning, har inte sett henne online på evigheters evigheter
Ja vi får hoppas att det inte är något allvarligt..
virvel...kom tillbaaaaaaaka
fler som har tackat nej igår va e detta? ingen som vill komma eller?
nej dom har bara skrivit att dom inte kan komma. Känns trist när det blir färre och färre en del förstår jag dom som bor i finland men de som bor nån enstaka mil härifrån vet jag inte vad dom har för anledning men jag tänker inte fråga för den delen heller. Vill dom inte så vill dom inte trist men så är det.
Bride in England skrev 2008-04-16 15:24:35 följande:
Ja vi har sagt att oavsett om det inte kommer så många så skulle vi inte få för oss och bjuda några fler. Vi valde ut de ca 40-50 som vi står närmast och sa att de som kommer kommer å de som vi inte umgås med och har en nära relation till är inte aktuellt att bjuda heller.
Jo visst är det så. Vi kommer vara lika glada för att vi är gifta oavsett om det kommer 50 eller 20 gäster
Bride in England skrev 2008-04-16 16:13:05 följande:
Kanske dom har bokat in något, vet ej men vi var ändå ute i årsskiftet. Jaja det blir nog en bra bröllopsmiddag och vi kommer nog vara lika glada iaf för det viktigaste är vigseln och att vi sen är äkta makar
åååh äntligen är du tillbaka virvel. du såg väl att vi efterlyst vår kära TS VÄLKOMMEN HEM
Jamen det är roligt att du är tillbaka Vi har saknat dig i tråden