Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809 del 3

vi kommer att ha nr 84 vi upplyfter våra hjärtan och 199 den blomstertid nu kommer fast med texten på bröllopsdagen ber vi :)

lindahallman skrev 2008-04-19 11:16:38 följande:
    Vad ska folket ha för psalemer i kyrkan? själva funderar vi på sommarpsalmer som en välnlig grönskas och den blomstertid nu kommer fast med bröllopstext. men det kanske blir föör avslutningsaktigt så vi får se...
  • bridesilly

Vi fick hem vår hindersprövning igår

• bridesilly

vi skickade in hindersprövningen i måndags förra veckan och den kom igår så drygt en vecka tar det väl

Nufsan skrev 2008-04-22 19:50:32 följande:
    bridesilly, när lämnade in den?? Vi lämnade in våran i onsdags förra veckan, men vi har inte fått ngt än
  • bridesilly

Strumpbyxor? hmmm nej jag tror det blir lite för varmt. Jag var supervarm i bara klänning och underkjol när jag testade hos sömmerskan. puh!

• bridesilly

Om en vecka går vårt osa ut och det är fortfarande massor av folk som inte har hört av sig. Usch ja blir lite lessen att jag ska behöva jaga ut ett svar av dom

• bridesilly

nej alla har inte emailadresser annars hade jag mailat dom. Känns verkligen trist att behöva tjata. I infobrevet skrev vi ju att vi vill ha svar oavsett om man kommer eller ej.
    Bride in England skrev 2008-04-23 18:00:13 följande:

bridesillyhar du emailadresser till de som inte svarat? Kanske skicka ut ett massmail nu och paminna om att det bara ar en vecka kvar, sedan ar det forsent att svara?Jobbigt att folk inte respekterar osa-datum!!!
  • bridesilly

Tänk flickor va tiden rusar fram. Nu är det inte annat än man börjar bli lite stressad. Förut har man kunnat ta det ganska lugnt men nu är det nog på tiden att man sparkar igång sig själv och gör klart låtlistan med mera eller vad tror ni

• bridesilly
    bofinkarna skrev 2008-04-25 09:38:08 följande:
    Usch ja börjar ångra min klänning..
    varför då? den är ju jättefin
  • bridesilly
    lisa07 skrev 2008-04-25 12:12:28 följande:
    ja ja, jag hoppas att det finns några fina klänningar kvar när jag ska ha. Annars får jag väl ta ett lakan och svepa in mig i:)Det mesta brukar ju ordna sig. Men visst blir jag lite stressad när jag hör att ni har fixat era kläder!!
    haha ett lakan kan ju bli väldigt originelt Visst kommer du att hitta din drömklänning. Ge det bara lite tid och ta inte första bästa. En del av oss var så tidiga som ett år i förväg hehe. Jag iaf. Hittade min drömklänning direkt. Kärlek vid första ögonkastet typ
  • bridesilly

Vi har inte gjort nån ordning än på vad som ska hända när, det ska mina tärnor hjälpa mig med eftersom det är dom som står för att hålla i trådarna

Vi har en skiva till middag och mingel med lugnare musik som just nu har ca 75 låtar

En dans skiva med ungefär lika många låtar som är väldigt blandat men bara upptempo musik

Sen kommer vi ha en skiva med vår låt på så att det är lätt att slå på den när brudvalsen ska dansas

Svar på tråden 080809 del 3