080809 del 3
Nervös ja Nu när alla i min bekantskapskrest börjar fråga om jag är det så blir jag det
Nervös ja Nu när alla i min bekantskapskrest börjar fråga om jag är det så blir jag det
Nu ska jag strax iväg för att lyssna på den som kanske ska vara vår solist i kyrkan. Hon ska sjunga på en gudstjänst så då får jag gå på en sånn till då
Om man ska beställa på systemet till bröllopet, när sjuttan gör man det? vill inte vara ute i sista sekunden helst.
Weeeeeeeiiii idag är det 3 månader kvar...i cant belive it Jag är så nervös, glad, uppspelt, stressad, lycklig.allt allt på samma gång. Va härligt det ska bli att vara prinsessa för en dag
Men mest ser jag fram emot den stunden i kyrkan då vi ska mötas och sedan vigas. Allt annat är oviktigt trots all planering. Det är den stunden somm är allra allra viktigast absolut.
Präst
kyrka
lokal
transport
solist
fotograf
spel lista med musik snart klar
klänning med tillbehör, skor,slöja och tiara
hans kläder och skor
tärnklänningar
marskalker och bestmans klädsel (den del som vi fixar)
tema grönt vitt och silver a` la romantik
resan bokad och klar
ringarna
morgongåva
inbjudningar, vigselprogram,placeringskort klart
gästbok
frisör
Tårta bokad
Blommor bokat
Naglar bokat
Catering bokat
Alla dukning klart
dekoration för övrigt klart
festprogram
träffat prästen
kvar att göra=
HITTA EN SOLIST....gaaaaaaah svårt
boka alkohol ( det lilla vi ska ha å det är inte mycket)
göra vigselprogram
checka av alla bokningar så att det stämmer i slutändan
bestämma oss för efternamn
låtar i kyrkan, psalmer i kyrkan mm
göra scheman över dagen så alla har telenr och håll tider
Idag har jag gjort massor, mailat med cateringfirman, fotografen och den som ska köra bilen för mer detaljerad planering.
Gjort festprogrammet så gott som klart
Ska sätta mig och skriva ner lite vad vi behöver gå igenom inför vårt planeringsmöte med brudföljet i helgen
Vad har ni andra kvar som känns mest akut att göra? För mig känns det som ett stressmoment att hitta en solist till vigseln.