Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

080809 del 3

Vi ska ha buffé och den ser ut så här:
    Teriyakimarinerad fläskytterfilé
    Chilimarinerade chickendrumsticks
    Krämig pastasallad med kräftor och räkor smaksatt med citronbasilika
    Potatissallad med soltorkad tomat, rödlök och lime
    Friterad tortillas med löjrom och CF
    Liten skagenkanapé toppad med stenbitsrom
    Smör och bröd
    Babymozzarella, minitomater och basilika på salladsbädd
    Sweet chili dressing
    Marinerade oliver
    Tomat och oliv tzatziki
    Kronärtshjärtan marinerade i vitlök
    Ädelostpaj

TyresöBrud skrev 2008-02-19 16:52:49 följande:
    Vi kommer att åka till Paris dagen efter och sen p kryssning till Karibien i slutet på november. Känns helt underbart, en sååååå fin båt. Åker med Star ClipperIdag var jag och talade med floristen om buketten, kommer att bli så vacker. Limegröna orkideer, rosa spräckliga kallor, prima ballerina rosor och lite grönt. Känns perfekt!Vet inte hur jag ska göra med slöja. Har varit helt säker på att jag ska ha det, har tom köpt en men nu börjar jag bli osäker. Kanske blir det lite blommor istället.Ja ja, vi får se.Allt börjar ta form nu iaf, nästa stora beslut blir menyn. Hur går det för er andra med det? Har ni menyn klar redan iså fall vad ska ni bjuda på.
  • Virvel

Glömde skriva att vi ska ha vaniljpanacotta med jordgubbar och kolaflarn till dessert.

• Virvel

Vi kommer att ha dessertvin till panacottan och kaffe och avcec till tårtan.
    Eftersom vi får ta med egen dricka så kommer gästerna att få dricka så mycket dom vill ha till maten. Om vi hade haft festen där vi tänkt från början så skulle vi ha bjudit på ett glas till förrätten, två glas till huvudrätten och ett glas till efterrätten.
    Välkomstbubbel innan middagen och avec till tårtan.

• Virvel

Jag tycker att 2:an var finast.

• Virvel

AoM
    Jag tycker inte det blir dystert. Dom är jättefina.
    Kommer du att ha underkjol till din 929:a? Såg en annons på köp och sälj här idag där tjejen hade underkjol och det var supersnyggt. Jag hade inte tänkt att ha någon men nu måste jag pröva när jag ska till butiken för att göra dom sista ändringarna.

Hur mycket kostar det att hyra underkjol?

• Virvel

Jag har köpt min. Betalade 3800 kr för den och då ingår alla eventuella ändringar som behöver göras en månad innan.

AoM skrev 2008-02-20 18:34:57 följande:
    VirvelJag testade med underkjol, finns ju olika storlekar. Alltså på hur mycket de får kjolen att "stå ut". Den jag provade var i största laget, men ngn mellanmodell borde nog kunna vara fint. Ingen aning om vad det är för kostnad på att hyra, tänkte inte på att fråga det. Kommer du att köpa eller hyra din klänning? I butiken där jag hittade min kostar den 3780 kr, men har just pratat med en som är återförsäljare i staden jag härstammar från, hon tar 3200.
  • Virvel

Har du kollat in annonsen på klänningen där tjejen har underkjol till? Jättesnyggt och alldeles lagom vidd.

AoM skrev 2008-02-20 19:38:37 följande:
    Som jag förstod i bröllopsbutiken fanns det olika modeller på underkjolarna, vissa puffar ut mer än andra.
  • Virvel

Länken fungerade inte så du får kopiera och klistra.

• Virvel

Det kanske vore något för mig. Jag har liten b-kupa och har jättesvårt att hitta axelbandslösa bhar som lyfter och förstorar. Om jag ändå hittade någon som överhuvudtaget satt det minsta bra så skulle jag vara lycklig.

Emkalo skrev 2008-02-21 14:39:14 följande:
    approppå axelbandslöst.... Jag ska själv inte ha det, och det är svårt att rekommendera andra osm inte har en liknande byst som en själv :) Men jag ÄLSKAR victoria secret BH. Jag köpte när vi bodde i Boston och ber kompisar köpa och skicka till mig nu, dem har jättebra axelbandlösa BH med pushup dessutom. Man kan hoppa heeeeela dgn och allt sitter på plats (jag har iofs liten byst men BHn rör sig inte. www2.victoriassecret.com/commerce/application.../&origin=o nlineProductDisplay.jsp&event=displ ay&prnbr=8K-199120&page=2&cgname=OS BRPPUPZZZ&rfnbr=3610Hoppas länken funkar, annars heter den Very Sexy®Infinity Edge? plunge strapless bra with Gel-Curve?Skitgrym! Får värsta boobsen!
Svar på tråden 080809 del 3