Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809 del 3

Skulle jag få säga vad jag tycker så är det helt klart nr 2 som skulle passa dig allra bäst

ElinJonas skrev 2008-02-19 21:38:07 följande:
    Dags att skriva några rader....var ett tag sedan Idag har jag bokat en trubadur till våran fest....vi kom på att disco inte är riktigt vår grej och hoppas att detta ska bli bra!!!Jag har lagt upp 5 olika frisyrer i mitt galleri....men vilken är snyggast???? och vilken passar jag bäst i??? Säg gärna vad ni tycker
  • bridesilly

Nu har vi äntligen bokat en bil till bröllopet. Fick panik när den posten stod och blinkade i planeringskalendern min

• bridesilly

Jättefina kort

AoM skrev 2008-02-20 17:38:07 följande:
    TyresöbrudTack så mycket! Fått inspiration från en annan på BT så jag kan inte ta åt mig all ära själv :) Tycker ni att det blir dystert med det bruna på inbjudningskorten?
  • bridesilly

Vi ska absolut ha en fin bröllopsnatt. Vi ska fixa lite skumpa och choklad å mannen min har lovat att fixa lite extra fint på hotellrummet
    Vi kommer inte ha massvis med alkohol så att vara för full är inte ett alternativ.
    Sen är det så skönt att ha några stycken medhjälpare på dagen så vi inte behöver stressa ihjäl oss

• bridesilly

Va kul för er

nilia skrev 2008-02-22 22:41:12 följande:
    Wiiie idag har våra inbjudningar landat i våra vänners brevlådor! Har faktiskt fått en hel del respons! Särskilt från sådana som jag inte trodde skulle säga ett knyst.. de manliga gästerna=) De gillade våra inbjudningskort! Haha det hade jag inte förväntat mig! Trodde mer det var vi tjejer som tänkte på sånt! Såååå GLAD=) Det är redan ca 6 st som har tackat ja! (sen våra familjer oxå med de räknas inte in)Åh det blev en bra fredag=)
  • bridesilly

Ja det är mycket konstigt, här känns som alla känner alla eller hur!

nilia skrev 2008-02-22 23:03:19 följande:
    Tack=)Jag har ju inte sett dig på bild men jag tror inte att jag vet vem du är ändå.. konstigt i vår lilla stad=)
  • bridesilly

167 dagar kvar....iiiiiiih Jag är sååå inspirerad när solen skiner

• bridesilly

helt sagolik vilken underbar klänning och strålande passform

matteve skrev 2008-02-23 16:28:40 följande:
    Jag har hittat KLÄNNINGEN!! Den finns i mitt galleri.. enkel, men mycket mer brudlik än den förra jag ville ha! vad tycker ni?
Svar på tråden 080809 del 3