080809 del 3
Om du kollar i mitt galleri så har jag klänningen som AoM köpt fast i ivory. Den är lite skitvit istället för den riktigt kritvita som många av oss bleka nordbor kanske inte passar så bra i. Lite mer dämpad vit. Svårt att förklara.
Om du kollar i mitt galleri så har jag klänningen som AoM köpt fast i ivory. Den är lite skitvit istället för den riktigt kritvita som många av oss bleka nordbor kanske inte passar så bra i. Lite mer dämpad vit. Svårt att förklara.
Jättesnygg klänning!! Blir alltid lite nyfiken på vad andras klänningar kostar så om du vill så får du gärna tala om det.
Mrs Robin Hood och AoM
Tänk att det är sådan skillnad på priset för exakt samma klänning. Jag betalde 700 kr mer än AoM. Ingår ändringar i ert pris?
Välkomna till tråden!
Om inte jag är helt ute och cyklar så är det väl så att vi kan skicka in om hindersprövning from den 9 april??
Vilka blanketter är det som ska in? Jag har skrivit ut Hindersprövning Ansökan och försäkran och blanketten som heter Efternamn anmälan.
Jag sa det till sambon igår att vi inte får glömma hindersprövningen. Den liksom försvinner bland all den roliga planeringen. Kul och stå där och ha glömt att skicka efter. Inget bröllop blir det då.
Till valsen ska vi ha Utan dina andetag med Kent.
Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu
Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så
Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag
Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit
Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår
Jag kan inte ens gå
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag
Jag kan inte ens gå
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag
Vad vore jag
utan dina andetag
Vi ska ha Utan dina andetag till valsen. I kyrkan blir det Sareks Om du tvekar
och Sonja Aldéns För att du finns.
Vi betalar samma pris som er för en i vår stad välkänd trubadur.
Han spelar från 21.00-02.00 med lite pauser med inspelad musik. Skulle bli lite jobbigt för hans röst annars.
Nu var det ett tag sedan jag var in och skrev. Jag kan tala om att det inte har hänt något och det har inte varit något datastrul.
Vi ska fortfarande gifta oss den 9 augusti.
Det har bara varit fullt upp med annat och sen har planeringen stått still.
Vi har fått fyra svar på inbjudningarna och dom har tackat ja så vi blir inte själva i alla fall
Hade middag med vårt värdpar/toastmasters och det kändes kanon.
Vi har också provfestat lokalen då dom som är värdpar hade trettioårsfest i samma lokal för några veckor sedan. Fungerar kanon. Fattar inte att dom bara tar 1000 kr för en så fin lokal.
Har hittat ny underklänning som jag ska ha. Det är en axelbandslös slim. Asful och osexig men det skiter jag i. Kroppen och framför allt tuttarna får sig ett ordentligt lyft. Sambon vet ju redan hur jag ser ut under så det är ju inte falsk marknadsföring.
Jag ska försöka ta mig tid att läsa igenom det ni har skrivit så att jag kan hänga med i diskussionen igen.
He, he. Kände att jag var tvungen att ägna mig lite åt min familj ett tag istället för att sitta som trollbunden vid BT.
Den 10 maj är vi bjudna på bröllop!!! Jag lärde känna en Elliots dagiskompis mamma (Bella)och vi har fått kanonbra kontakt. Det är hon som ska sminka mig och nu är vi bjudna på deras bröllop. Det ska bli jättekul. Tjejen som ska sjunga på deras hade vi bokat innan jag lärde känna Bella och hon ska sjunga samma låt som på vårt bröllop så det ska bli spännande att höra.
Det är tredje bröllopet i hela mitt liv. Dom två första var mina syskon och då var jag tio och sjutton så det är ett tag sedan. Där snackar vi marängklänningar. Hua!