Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809 del 3

Jag har stått i mina skor så ofta under provningar av klänningen så dom känns redan sköna. Fast sen har jag ju bara 2-3 cm klack också

• bridesilly

tycker ni tiden går sakta eller fort?

Själv tycker jag tiden rusar iväg alldeles för fort

• bridesilly

Visserligen så är vi rätt så långt fram i planeringen och har mycket klart, så igentligen har vi ingen panik men tiden rusar iväg alldeles för fort ändå.

• bridesilly

Pysslar ni något till bröllopet? Jag har gjort placeringskort och har nyss beställt grejer för att kunna göra en ask till grattis kort och presentkort (om vi får några)

• bridesilly

Ja jag har gjort korten men inte skrivit några namn på, namnen skrivs för hand sedan

cindell skrev 2008-03-01 21:57:15 följande:
    Håller på med det sista inför att skicka inbjudningskorten. Annars så är det ganska lugnt på just pysslingsfronten. Gör du placeringskorten innan du vet vilka som kommer?
  • bridesilly

oj ja du har rätt snart kan man skicka in den Vi har skrivit ut dem redan men inte fyllt i

Virvel skrev 2008-03-04 07:28:22 följande:
    Om inte jag är helt ute och cyklar så är det väl så att vi kan skicka in om hindersprövning from den 9 april??Vilka blanketter är det som ska in? Jag har skrivit ut Hindersprövning Ansökan och försäkran och blanketten som heter Efternamn anmälan.Jag sa det till sambon igår att vi inte får glömma hindersprövningen. Den liksom försvinner bland all den roliga planeringen. Kul och stå där och ha glömt att skicka efter. Inget bröllop blir det då.
  • bridesilly

Va fint Vart ska ni har rispåsarna någonstans? vi hade tänkt att marskalkarna ska dela ut dem i kyrkan med i/på vad?

ElinJonas skrev 2008-03-04 19:25:52 följande:
    Hallo!!! Har lagt ut två nya bilder i mitt galleri. På vårt inbjudningkort, blomsterkorgar mm
  • bridesilly

Jag börjar bli så trött på alla som tycker jag är såååå fånig som planerar så långt i förväg och går in för det här så mycket. Är det inte meningen att man ska planera väl? Usch måste man kasta ur sig detta till mig hela tiden

• bridesilly

Ja jag och min blivande vet ju hur mycket det är som måste tänkas på och hur många punkter det verkligen är att beta av men jag tycker inte det är kul att bli hånad nästan för att man lägger ner såååå mycket tid på en enda dag.

Fasen jag vill ha en dag att minnas när man sitter på
    hemmet Jag vill ha en dag som är precis allt det jag och min man har planerat och hoppats på. Att dom inte kan förstå det.

• bridesilly

Ja visst är det konstigt. Det är bara 5 månader kvar nu ändå å det tycker inte jag är lång tid alls. Jag klippte bara av samtalet när mina arbetskamrater började lalla om lång tid kvar.Jäjä vi vet och det räcker för oss

cindell skrev 2008-03-05 12:52:06 följande:
    bridesilly:Hmm att du fortfarande får dom kommentarerna. Nu är det ju ändå inte så långt kvar. Kan förstå när mina vänner tyckte jag var ute i god tid när jag pratade om bröllopet i höstas. Men nu inser de mer att det är mycket att göra och planera. Jag håller med Nufsan. Skit i dom!
Svar på tråden 080809 del 3