080809 del 3
Jag har stått i mina skor så ofta under provningar av klänningen så dom känns redan sköna. Fast sen har jag ju bara 2-3 cm klack också
Jag har stått i mina skor så ofta under provningar av klänningen så dom känns redan sköna. Fast sen har jag ju bara 2-3 cm klack också
tycker ni tiden går sakta eller fort?
Själv tycker jag tiden rusar iväg alldeles för fort
Visserligen så är vi rätt så långt fram i planeringen och har mycket klart, så igentligen har vi ingen panik men tiden rusar iväg alldeles för fort ändå.
Pysslar ni något till bröllopet? Jag har gjort placeringskort och har nyss beställt grejer för att kunna göra en ask till grattis kort och presentkort (om vi får några)
Ja jag har gjort korten men inte skrivit några namn på, namnen skrivs för hand sedan
oj ja du har rätt snart kan man skicka in den Vi har skrivit ut dem redan men inte fyllt i
Va fint Vart ska ni har rispåsarna någonstans? vi hade tänkt att marskalkarna ska dela ut dem i kyrkan med i/på vad?
Jag börjar bli så trött på alla som tycker jag är såååå fånig som planerar så långt i förväg och går in för det här så mycket. Är det inte meningen att man ska planera väl? Usch måste man kasta ur sig detta till mig hela tiden
Ja jag och min blivande vet ju hur mycket det är som måste tänkas på och hur många punkter det verkligen är att beta av men jag tycker inte det är kul att bli hånad nästan för att man lägger ner såååå mycket tid på en enda dag.
Fasen jag vill ha en dag att minnas när man sitter på
hemmet Jag vill ha en dag som är precis allt det jag och min man har planerat och hoppats på. Att dom inte kan förstå det.
Ja visst är det konstigt. Det är bara 5 månader kvar nu ändå å det tycker inte jag är lång tid alls. Jag klippte bara av samtalet när mina arbetskamrater började lalla om lång tid kvar.Jäjä vi vet och det räcker för oss