080809 del 3
Hur stort var brevet eftersom det hamnar på uthämtningsställen??
Jobbar på Postens kundtjänst, dock inte på privat sidan, vilket jag är glad för idag
Hur stort var brevet eftersom det hamnar på uthämtningsställen??
Jobbar på Postens kundtjänst, dock inte på privat sidan, vilket jag är glad för idag
Du är Allt med Sonja Aldén.
Kärleken förde oss samman är ju helt underbar!
Ååååh det bara rusar iväg tycker jag
Jag har känt samma sak och det är väl så... att det kommer att gå upp och ner lite nu och då!
jag har inte heller riktigt bestämt mig för vilken ring jag ska ha, måste också ta itu med den biten. Ska ner till Juvelen i Skrapan och försöka lösa det hela!
Bride in England,
Vi skickade ut våra inbjudningar mitten av feb med osa 30 maj, ALLA har sagt till oss att det var bra att vi var tidiga så man kan planera in sommaren... Tänk så olika folk tänker!
Jag säger som de andra, strunta i vad hon säger, det är ni som ska gifta er och det är ni som planerar!
Det har trillat in liiite inbjudningar, men långt ifrån så många som jag hade hoppats på. Liiite rädd att det ska falla bort i glömska!
Min pappa är verkligen ett freak för sig själv... Jag pratade med honom och frågade om han anmält sig och fick till svar, jag antar att jag är välkommen oavsett om jag anmäler mig eller inte, vilket J-LA svar!!! Jag svarade att ska han komma då får han allt anmäla sig!
Sen är det flera som sagt, inte behöver väl jag ringa XXX för att anmäla mig, SUCK... jag har alltså själv fått ta emot anmälningar för att föra vidare till värdparet! SUCK!
Jag känner på samma vis... man får ringa runt... då hade man ju kunnat ringa ut inbjudan också juh :-O
Usch vad nonchalant tycker jag! Får jag en inbjudan så ringer jag väl dit man blir hänvisad!
Vi ska ha caketoppers, men jag har inte bestämt vilken, har sett så många fina! www.kakburken.se hade ngr roliga
Skickade ut mina i mitten av februari och inte ens en tredje del har ringt och tackat ja och alla säger som du, självklart så kommer vi, blir knäpp på det!
Mrs Edwards skrev 2008-04-04 17:12:49 följande:
Kommer dom utan att anmäla sig så får de väl vara utan mat och sånt då. Tycker det är respektlöst värre än värst att anta att man är välkommen utan att ha anmält sig!
Varför har man annars ett OSA????