• Fredrik och Sabine

Hur får man in bordsplaceringen i festhäftet?!?

......förstår ni vad jag menar?!
    JAg vill alltså ha en en skiss över hur borden står i festhäftet så att gästerna kan kolla där vart alla sitter.

Men hur får man i en liten miniskiss av borden i festhäftet?
    Nån som vet?!

• Svar på tråden Hur får man in bordsplaceringen i festhäftet?!?
  • Nessan

Har ni använt bordsplaceringsverktyget här på BT? Nu har iofs inte testat detta sedan nya BT kom igång, men det borde väl vara samma. Jag gjorde iaf min bordplacering med det verktyget och sparade sedan den bilden och kopierade in i festhäftet.

• Lavendelblomma

Tycker BT:s verktyg verkar urkasst, eller så kan jag bara inte använda det! Kan inte uppdateras (lagt kort ligger liksom). Eller har jag bara inte använt det rätt?

Nessan skrev 2008-02-17 20:57:34 följande:
    Har ni använt bordsplaceringsverktyget här på BT? Nu har iofs inte testat detta sedan nya BT kom igång, men det borde väl vara samma. Jag gjorde iaf min bordplacering med det verktyget och sparade sedan den bilden och kopierade in i festhäftet.
  • Nessan

Som sagt, jag har inte använt det på ett halvår eller så nu så jag vet inte hur det är nu. Förr kunde man dock gå in och ändra i de man hade gjort. Ändra antal gäster, färger på borden, namnen etc. Men man fick klicka på updateraknappen för att några ändringar skulle synas.

• Angelflikkan

tryck på uppdatera
    och sen när du vill ändra nåt, så gå tillbaka ett steg och sen till placeringssidan igen så funkar det att byta..

men man måste trycka på uppdatera för att det ska uppdateras..

hoppas du förstod..

Lavendelblomma skrev 2008-02-17 22:50:45 följande:
    Tycker BT:s verktyg verkar urkasst, eller så kan jag bara inte använda det! Kan inte uppdateras (lagt kort ligger liksom). Eller har jag bara inte använt det rätt?
  • MajoJonas

Jag har gjort mitt bordsplacering på Word! Enkelt och tydligt! Vi ska ha det som ett mitt uppslag i vårt festprogram.

• Vinterbruden 08

Jag fixade bordsplaneringen här på BT nu bara för att prova och tyckte att den fungerade helt utmärkt!! Kommer nog använda den i festhäftet.. Hahhaa om alla nu tackar ja till vårat bröllop så är bordplaneringen fixad Tänk vad jag fixar i onödan men har ju sååååå tråkigt nu när gubben är uppe på fjället hela helgen..

• Quicksand

vi har testat på word och det verkar toppen

Svar på tråden Hur får man in bordsplaceringen i festhäftet?!?