• Fru Diamant

Fråga om mitt bildgalleri

Tyckte att jag var superteknisk när jag lyckades spara bilder i mitt galleri och göra galleriet offentligt, men sen är det stopp. Jag vill titta på alla mina bilder i galleriet (såsom det ser ut om man tittar på någon annans galleri), men när jag klickar på mitt eget galleri kommer jag bara till sidan där jag kan lägga upp nya bilder. Jag ser bara senast inlagda bild och vet inte hur jag ska göra för att bläddra fram till nästa bild, eller få upp alla samtidigt. Hjälp!

• Svar på tråden Fråga om mitt bildgalleri
  • Fröken förväntan

Jag tror bara att du kan se ditt galleri "såsom det ser yt om man tittar på någon annans galleri" om du inte är inloggad. Då kan du söka upp dig bland "Medlemmar" eller gå in på ngn tråd där du skrivit och kkolla på ditt galleri.

• Sosofofia

Om du bara ser en bild när du klickar på ditt eget bildgalleri så har du nog bara fått in en bild...

• Blivande fru pettersson

Om du klickar på den senast upplaga bilden blir det väl som andras gallerier?

• Pumpkin

Vad jag kan se har du bara lagt in en bild i standardmappen och en under Starka bilder...

• Fru Diamant

Jag är mer oteknisk är jag trodde:) Nu har jag fått kläm på det. Tack för hjälpen!

Svar på tråden Fråga om mitt bildgalleri