Nalle Puh 40 skrev 2008-02-20 09:11:38 följande:
Själv så ska jag göra så här efter mycket om och men...Min sambo slutar jobba vid tolv och ska jag göra maten själv mm så är han "bara ivägen" och skulle misstänka något så idag när jag var ute på min morgonpromenad kom jag på det...Vi ska äta på en mysig restaurang och sen innan vi ska betala och gå så ringer jag till grannen (har dock inte pratat med henne än men det blir inga problem) så går hon in och ställer tio röda rosor på soffbordet (som jag har köpt på dagen) och sprider ut hjärtan (som jag fixat innan) och tänder ljus i hela lägenheten. Sen har jag gjort någon mysig efterätt som vi tar i soffan och kanske lite vin och då ska jag ge honom en present (tror det blir en slipsnål men vet inte om jag ska be dem skriva något på baksidan, vad tycker ni?) och sen frågar jag honom om han vill gifta sig med mig...Tycker faktiskt det är lite speciellt med skottdagen eftersom det bara infaller var fjärde år..Lycka till och skriv gärna i min gästbok om du har några tips till mig eller hur det gick...Låter jätte mysigt med hotell...
Låter jätte mysigt, sitter och funderar om man kan göra något liknande. Undarar om de på hotellet kan hjälpa en med det medans man äter middag?!
Kanske lite choklad doppade jordgubbar och lite bubbel på rummet och en massa tända ljus ;)
Börjar att dra ihopa sig...
Och jag hade nog låtit att gravera in något på baksidan av nålen!! Lite som ett minne från dagen också..
Lycka till!!!