• petronella08

    Catering Vänersborg

    Hej!

    Vi ska ha bröllopsfest strax norr om Vänersborg och letar efter någon bra cateringfirma i närheten. Är det någon som anlitat Kalasboden i Vänersborg t ex och varit nöjda med dom? Eller Villa Hehrne eller nåt annat? Tacksam för alla tips...

  • Svar på tråden Catering Vänersborg
  • Fenixx

    vet att Briggen på överby har catering som folk varit nöjda med. men har ingen erfarenhet själv.

  • Disan

    oj hej ville bara hälsa på vänersborgarna. har inte sett så många här inne.. när gifter ni er?

  • Blondie77

    jag var på en nyårsfest en gång som hade catering från resturang italia...jättegott men dom gör nog inte buffe om det är vad du är ute efter....ica kvantum har dessutom utökat sin cateringverksamhet...gå in och be om deras infoblad, finns massor att välja mellan i många prisklasser

  • Nikajo

    Jag kan rekommendera Minnets catering. Jättegod mat och trevlig personal! Dom skall vi ha. Vi gfifter oss 17 maj i Västra Tunhems kyrka. Kul med lite "grannar" här. Vi bor i Trollhättan.

  • Fenixx

    den cateringen har jag aldrig hört om faktiskt.

    mysigt med bröllop i västa tunhem, ska själv dit på bröllop i sommar.

  • Fåret och Kocken
    Fenixx skrev 2008-02-20 08:53:14 följande:
    den cateringen har jag aldrig hört om faktiskt.mysigt med bröllop i västa tunhem, ska själv dit på bröllop i sommar.
    Har inte heller hört talas om den cateringen. Var håller de till?? Ska också gifta mig i Västra tunhems kyrka. Tycker den är super mysig!!
  • petronella08

    Tack för alla bra tips! Vi ska gifta oss i augusti.

    Har dock inte hittat Minnets catering som Nikajo rekommenderade, när jag sökt på nätet. Har dom en hemsida eller var hittar man dom?

  • Nikajo

    Min m2b har anlitat dom när han fixat maten till Götiska. Skall fixa nummer och adress till dom inom kort. Hittar inte heller på nätet. Dom kanske heter nåt annat?! Hmmmmm...Info kommer!

  • jelin

    Hej...

    Vi har anlitat håkans bar och festvåning i Brålanda.

    Var på ett bröllop med catring från dom, och maten var suverän.

    Jessica

  • Nikajo

    Sjuntorps catering heter dom tydligen!

Svar på tråden Catering Vänersborg