• pluttis83

någon som vet

hejsan är det någon som vet va man kan köpa fina kläder te en på 3½år och en på 1½år som man kan ha på sitt bröllop
    mwh

• Svar på tråden någon som vet
  • ia7

Hejsan!
    finns en sida som heter 4baby4us som jag hittade till mina pojkar på. annars är littlefaries bra.

• jelikr

Jag har oxå funderingar kring barnkläder.
    Är det två så små så kika på ellos Theo och Josephine tror jag de heter.
    De har jättefina kläder.
    ;itt problem är att största killen har 140 i strl och den yngre har 116 , så dom hamnar alltid på olika avdelningar.
    Då blir det så svårt att hitta om man vill ha likadana plagg...

• Nikajo

Kolla ellos och la redoute. Dom har ett märke Theo Pauline som har fina kläder.

• pluttis83

ok tack fö svaren ska kolla runt lite

• brudullis

å jag beställde kostymer till mina grabbar på blocket...sök på barnkostymer....en kille som köper in.
    beställde kritstreck 400 kr st. byxa väst skjorta fluga kavaj

• Waersta

åh jag hittade ju så fina kläder till killar häromdagen, ska se om jag hittar länken.

• pluttis83

waersta

vad kostar dom där då??

• Fiafis

Va det bra grejer? Vågar man chansa liksom? Jag vill ju gärna se bilder på kläderna först...

brudullis skrev 2008-02-21 12:54:48 följande:
    å jag beställde kostymer till mina grabbar på blocket...sök på barnkostymer....en kille som köper in.beställde kritstreck 400 kr st. byxa väst skjorta fluga kavaj
  • Waersta

49dollar = 318:-

pluttis83 skrev 2008-02-21 13:09:48 följande:
    waerstavad kostar dom där då??
  • Tirus

Hej!

Surfa runt på www.ebay.com där hittar du ALLT! Vi har fyndat som bara den på allt från sidenband och placeringskorthållare till kläder till barnen och underkjol till mig.

Svar på tråden någon som vet