• Nickan, juli 2003

Vi ses väl på lördag??

Ville bara påminna om träffen på lördag, den 26:e april klockan 16.00 vid Vasa-platsens kiosk.

Hoppas många kommer....jag längtar efter att få träffa lite blivande brudar och snacka bort några timmar med folk som är inne på samma spår..*s*

Och folk som gift sig..t ex Gift Anna, Myrantennen och Ellte (har jag glömt nån), ni kommer väl också?????

Kram

Nickan

• Svar på tråden Vi ses väl på lördag??
  • Gift Anna

Japp, självklart, har "bokat" lördagseftermiddagen för detta!

• Alexa

Bara jag får barnvakt så kommer jag. Skulle vara kul å tjöta lite med några som är lika sugen som jag på å gifta sig å fixa med allt bestyr innan. *glad*

//Alexa

• Gift Anna

Är det fler som är intresserade?

• Johanna = en lat kock

jag hinner tyvärr inte ska på middag med M2B's jobb...

• Nickan, juli 2003

Flyttar upp för att påminna om träffen. Hoppas riktigt många dyker upp imorgon klockan 16.00.

/Nickan

• Juni - Jenny

Hej!
    Tyvärr så hinner jag inte idag visar det sig, synd! Har en del ärenden som måste göras när vi är lediga båda två.
    Hoppas ni får trevligt!´

• Gift Anna

Vet någon hur många vi blir?

• Gift Anna

Ok,nu är kl snart före tre och jag ska snart ge mig av hemifrån,hoppas vi blir några stycken!

• Johanna = en lat kock

Hej! Hade ni trevligt?

• welin

Vi hade väldigt roligt! Tack alla för en trevlig eftermiddag!

Annika

• myrantennen

Tack själv! Vi får se till så att den där picknicken blir av i sommar och då kan ju Kaskar och de andra som missade vara med också.

• Gift Anna

Säger detsamma som ,Welin ocg Myrantennen,att vi hade det jättetrevligt satt och fikade och pratade bröllop.
    Jag och Myrantennen visade kort/fotoalbum från våra bröllop.

• 14juni

Synd att jag missade träffen, fast jag kanske bara hade blivit nervös av all planering (försöker förtränga bröllopet just nu :)

Ska ni ha picknick i sommar så kommer jag gärna! :)

Nickan, var var det som du hade köpt dina skor? Har för mig att du tipsade om något billigt(?) och bra ställe då jag träffade dig senast...?

• Gift Anna

Hej!

Ville bara säga att det skulle va kul om även "BT-gamlingarna"(som var med på träffen i Slottskogen förra sommaren)hade lust å hänga med på någon träff,nya brudar och planerare är naturligtvis oxå välkomna!

Svar på tråden Vi ses väl på lördag??