• Fru Diamant

Knight dress från gojane

Någon som har köpt Knight dress från gojane (eller någon annan klänning därifrån) och som har bilder på hur klänningen ser ut i verkligheten, d.v.s. på dig eller din tärna?

• Svar på tråden Knight dress från gojane
  • MajoJonas

Jag har köpt 2 sådanan klänningar, färgen BURG. Men tyvärr har jag inte "riktiga" bilder på hur de ser ut, men jag är jättenöjd med dem. Mina såg ut precis som på bilden! Rekommenderar det starkt!

• Cortado

Skriv in "SPRING17" i kampanjkodrutan som kommer när man betalar, så får du 20 procent i rabatt (eller min syster fick det iaf när hon beställde nu för en vecka sedan).

• Karga81

Jag köpte också knight dress fr GOjane men det blev inte bra, fick skicka tillbaka. Färgen DKgold var så beige att min syster försvann i den (inte lik färgen på bilden) och trotts att vi mätte mina systrar så var klänningarna för stora och det är svårt att sy in klänningar med "hård topp" att vi valde att skicka tillbaka dom.
    Men dom var ju så pass billiga att det kan vara värt ett försök iaf. Det verkar ju ha gått bra för många andra.

• MrsDilley

Jag vill med se en gojane klänning på en riktig person. Snälla ni som har köpt dem, kan ni inte ta ett kort på er tärna i sin klänning?

Fru Diamant skrev 2008-02-21 18:30:52 följande:

Någon som har köpt Knight dress från gojane (eller någon annan klänning därifrån) och som har bilder på hur klänningen ser ut i verkligheten, d.v.s. på dig eller din tärna?
  • Cortado

min tärna får inte sina klänningar fören om kanske 2-3 veckor, men kan göra det då ifall det fortfarande önskas.

• Fru Diamant

Cortado, gör gärna det och tack för tipsen om rabatten!

• Cortado

Nu har min systers klänningar kommit, tyvärr är hon i oslo just nu och kommer inte hem och kan ta foton och bilder åt mig fören dess.

Men enligt min mamma som öppnat kartongen så ser klänningarna jättefina ut, men skorna var tydligen sjukligt små storlekar så köper man skor samtidigt så blir det nog en flopp om man beställer "rätt" storlek.

Lägger upp blder om några dagar..

Svar på tråden Knight dress från gojane