• Jenniecarlsson

vart kan jag beställa färgat A4 papper?

Behöver hjälp med att hitta nån sida där jag kan beställa färgat A4 papper som har en ytvikt på 160g. Vanligt A4 (typ kopieringspapper) har en ytvikt på 80g. Jag har bara hittat sidor där man måste beställa typ 500 st, fast jag bara behöver runt 60=/. Panduro har inget sådant papper...

• Svar på tråden vart kan jag beställa färgat A4 papper?
  • Jenniecarlsson

Bra sida men hittade dock inte papper i "min" färg. Någon annan som har något bra tips?

• prinsessan no1

Jo! Panduro har visst:) Jag har köpt mina där, mina färgade A4 väger 190G. Finns i 10-pack och 50-pack.

• Jenniecarlsson

prinsessan no1 skrev 2008-02-22 23:37:52 följande:

Jo! Panduro har visst:) Jag har köpt mina där, mina färgade A4 väger 190G. Finns i 10-pack och 50-pack.
    Är det sant?! Måste genast in och söka igenom deras hemsida en gång till. Tack!
  • GladaEmma

Vad heter papperstypen?

prinsessan no1 skrev 2008-02-22 23:37:52 följande:

• prinsessan no1

Det var så lite!
    Min papperstyp heter Tukan Karton Kulört. 50-packen och 10-packen har olika kulörer, så jag var tvungen att köpa flera 10-pack eftersom rosa bara fanns som mörkrosa i 50-pack och ljusrosa i 10-pack men den lilla extra kostnaden tar man:)
    Lycka till!

• Jenniecarlsson

prinsessan no1 skrev 2008-02-23 10:37:16 följande:

Det var så lite! Min papperstyp heter Tukan Karton Kulört. 50-packen och 10-packen har olika kulörer, så jag var tvungen att köpa flera 10-pack eftersom rosa bara fanns som mörkrosa i 50-pack och ljusrosa i 10-pack men den lilla extra kostnaden tar man:)Lycka till!
    Kan det vara något som bara finns i butiken? För när jag söker på Tukan Karton Kulört får jag inte upp någon träff på deras hemsida=(
Svar på tråden vart kan jag beställa färgat A4 papper?