• hungran79

bröllposnatten...

Är det någon som funderar på att ha sin bröllopsnatt hemma? Vi har 3 små barn som inte ska vara hemma under natten så varför inte vara hemma. Tänkte be att någon fixar mysnivån innan vi kommer hem, fin bäddning, ljus, rosblad, lite godsaker i kylen mm.

Vad tycker någon om detta?
    Låter det som en bra idé.

• Svar på tråden bröllposnatten...
  • Jessica o Daniel

Varför inte! ingen som säger att man måste ta in på hotell..

• avil

absolut!
    Vi kommer vara på ett hotellrum o ska vara m våra barn.De ska nattas o allt,så vi kommer knappast kunna mysa så mycket .Men lite gott kan man ju äta o dricka,o så...O bara njuta av stunden!

• avil

vi kommer att befinna oss i cypern...

• pallesj

Vi har valt hotellrum mest för att jag inte vill hem till en liten lägenhet med 4 katter som förstör klänning och mys-stämning med engång man kommer hem.

• misstrixie
    hungran79 skrev 2008-02-22 15:17:34 följande:
    Är det någon som funderar på att ha sin bröllopsnatt hemma? Vi har 3 små barn som inte ska vara hemma under natten så varför inte vara hemma. Tänkte be att någon fixar mysnivån innan vi kommer hem, fin bäddning, ljus, rosblad, lite godsaker i kylen mm. Vad tycker någon om detta?Låter det som en bra idé.
    Det tycker jag låter som en jättefin idé! Det finns ju så mycket trevligt man kan göra hemma för att höja mysfaktorn. Glöm inte att fixa ett par cd-skivor med romantisk musik ni gillar...
  • hungran79

pallesj
    vi har tre katter.

Min M2B har inte bestämt sig ännu, han vill kunna ringa på roomservice och få det han vill ha under natten eller vad det nu blir =o). Jag känner bara att det blir stressigt dagen efter, man måste checka ut en viss tid och sedan kanske man inte orkar med en bröllopsnatt. Jag vill sattsa på en bröllopsresa istället.

• hungran79

misstrixie
    cd-skivor tänkte jag inte på men. tack för tipset.

• Champis_Sanna

*S* Lämna inte ut er nyckel till någon som ska fixa iordning det romantiskt åt er bara.... det kan bli katastrofalt! Det hade nog varit en sak om ni bad någon göra det för att när ni kom hem från flygplan eller nåt så är ni trötta men inte på er bröllopsnatt. Det kan bli farligt *S*

• Paeonia

Klart man kan vara hemma! Vi tar in på hotell bara för att få närmare till Arlanda dagen efter då vi har ett morgonflyg vi ska med

Barnen är ju med så vidare romantiskt kanske det dock inte blir, haha.

• hungran79

min pappa har nyckel hem till oss redan.... ifall det skulle hända nått och de får man vell inte bara tillbaka =o).

Svar på tråden bröllposnatten...