Distansförhållande
Träffade en man för snart ett år sedan och vi trivs och funkar himla bra tillsammans. Vi är inte sambos på riktigt men har ändå spenderat den mesta tiden tillsammans sen vi träffades och är nästan alltid tillsammans även om det är i olika bostäder. Jag är precis klar med en utbildning och ska nu flytta ca 14 mil från staden där vi båda för närvarande bor, har fått ett mycket bra jobb där.
När vi träffades var det inte alls meningen att vi skulle "bli tillsammans" utan mer landa ihop och flyga vidare. Sen slog kärleken till och pang bom så var vi oskiljaktiga. Finns mycket i omständighetern runt omkring som gjorde att vi kanske egentligen inte matchade varandra och därför tyckte vi inte då att vi var ett så himla lyckat par men kärleken styr man inte riktigt över....
Till min stora nojja just nu: när vi träffades sa han att han absolut inte kunde tänka sig ett distansförhållande. Han har ändrat sig på den punkten och det känns som att det inte kommer att spricka av den anledningen i alla fall men jag kan ju förstås inte låta bli att oroa mig lite...
Snälla ni med distansförhållande erfarenheter, bra och dåliga, skriv och berätta!!!
Alla tips och råd tas emot med tacksamhet!!!