• piamd

kläder till barnen

söker bröllopskläder till barnen, nån so vet någon bra sida kanske även någon sida för klänning till mig..

• Svar på tråden kläder till barnen
  • Kärlek ger näring åt själen

www.festingen.se
    Har fina kläder till flickor koll annars på företagsregistret här på BT

• RDF

Japp! Jag har beställt en underbar klänning här, och det finns även kläder till barnen! Min klänning kostade 1507:- inkl.frakt och kom efter 7 dagar. (Jag valde den långsamma och billigaste frakten)

www.hiphopboutique.com/index.html

• Dolliver

* www.4baby4us.com - svensk sida, jättebra service och snabb leverans. Köpte väst, finbyxor & slips till mina tre grabbar och hårblommor till mina flickor - är supernöjd!

* www.littlefairies.se/ - också en svensk sida som tar in ursnygga & söta klänningar, bra mailkontakt, hon som har det försöker verkligen fixa till det med storlekar och dylikt så att det ska passa en. bra service!

* www.barnkostymer.se/ - Har inte handlat något här, men vet att det finns några som rekomenderar denna sidan.

* www.catwalkshop.se/ - Har jag inte heller testat, men de har jättesöta klänningar till flickor

* williamsbarnmode.com - Jättesöta kostymer till killar, dock inte så mycket för flickor tyckte jag!

Dock har jag inte hittat så många svenska sidor som har kläder till både mig och mina näbbar - men jag har inte letat såååå aktivt i heller. Barnens kläder blir så dyra på de stälen som även säljer till vuxna.. Men lycka till iaf!

• brud 83

Ja du detta med klänningar har ju inte varit helt lätt, men gå in på Tradera dem har så mycket fina klänning till dig som brud.
    Man köper dem till ett bra köp nu pris, skickar sina mått och så syr dem upp den till en.

Jag har tänkt att göra så

Lycka till

• RDF

brud83, dessa klänningar som finns på Tradera finns oftast att beställa mkt billigare direkt från t.ex Kina.

• April2oo9

Man kan annars hyra till barn på de flesta ställen som hyr ut festkläder :)

• Kärlek ger näring åt själen

Jag fick höra att det kosta mer att hyra kläder till barn än att köpa dem. För det kostar så mycket med arbetet att det lönar sig inte att hyra ut. Så blev ivarje fall svaret jag fick när jag frågade för jag fundera på att hyra till min styvdotter

Svar på tråden kläder till barnen