• Tittij

Östergårds Danderyd

Hej hej,
    Är det nån som haft sitt bröllop eller känner till Östergårds i Danderyd? Hittade en gammal tråd här om att en tjej rekommenderade den och kikade in på hemsidan. Ser jättetrevligt ut, och priserna är helt ok.

Nån med erfarenhet?

• Svar på tråden Östergårds Danderyd
  • karima

Hej,

Jag sitter och tittar på Östergårds nu, min fästaman och jag planerar ett bröllop där. Ser att du skrev inlägget 2008 men jag skriver ändå,  gick det av stapeln i Östergårds till slut?

Skulle uppskatta lite feedback :)

• Hella

Hej! Jag har varit på Östergårds i Danderyd fast inte på bröllop utan på julbord. Det var en mysig lokal och personalen var trevlig och maten var god!

• karima

Oh tack för svar! Hur var matsalen? satt ni i Ladan eller i festmatsalen som ska rymma 120 personer? Jag är rädd att festmatsalen kommer kännas för liten,  vi planerar att bli ca 120 personer och det sista vi vill är att sitta trångt...

Tacksam för fler intryck

• Hella

Oj jag vet faktiskt inte. Visste inte att det fanns flera.

• Solrosen01

Vi har nu tyvärr erfarenhet av Östergårds.
    Vi använde dem som cateringfirma och de skötte även serveringen på vår fest.
    De lagar god mat. De är trevliga och tillmötesgående till en början. Men akta er för dem. Tre veckor innan festen började de krångla, då gick det inte alls bra med de grejer som de tidigare sagt inte var några problem alls. Vi löste det då genom att fixa så olika personer skulle göra olika saker under festen istälelt för att Östergårds skulle göra jobbet. Men istället utökade Östergårds plötsligt personaltimmarna, utan att informera oss. Så de personer vi fixat behövdes inte och vi fick en faktura där artetstimmarna var 50% högre än vad de uppgett till oss tidigare.
    De hävdar även efteråt att de bjudit på saker som de aldrig informerat om oss att det kostade extra. Så kommunikation är inte deras starkaste sida har vi tyvärr fått erfara.

Svar på tråden Östergårds Danderyd