Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

min helg har varit underbar tills dess att sonen stor kräktes när vi satt på scandic hotell och åt frukost där med ett annat par. INTE alls skoj. det tråkiga med det hela är att innan vi gick in så kräktes henry i bilen oxå men vå trodde vi att det berodde på att han kört ner fingrarna i halsen. min ack så fel det var. så nu har vi precis kommit hem. henry ligger utslagen på en matta iklädd andreas t-shirt. så snart han vaknar så ska han bada. andreas håller på att ta av klädseln till bilbarnstolen och sedan ska den och alla våra kläder tvättas.
    det är så typiskt att det ska ske när man är iväg och även har planer för dagen.

• september2008

lite shopping livar alltid upp en
    skönt att höra att du verkar lite bättre även om det är en bit kvar

Ida Halmstad skrev 2008-04-27 14:28:11 följande:

min helg har varit lugn, var en liten sväng idag på eurostop dock tog det på krafterna. fick åka i bilen halvliggande :), men jag fick shoppa lite så nu e jag på lite bättre humör :) !!! Hoppas att ni alla mår bra
  • september2008

Hur har det gått/går för er med huset?

för vår del är det nog kört

Ida Halmstad skrev 2008-05-05 15:01:36 följande:

ja här va det verkligen lugna gatan. Hoppas att ni mår bra iaf. Pidis- jag måste tyvärr lämna återbud ang din födelsedag, hade helt glömt att mannen ska jobba och då jag inte orkar så mycket själv får jag nog hoppa över det. Jag hoppas att ni får en mysig kväll iaf!
  • september2008

spännande att gå på visning. jag kör förbi det huset varje dag nu till jobbet hihi du får hålla mig uppdaterad på hur det går sedan.
    jo det är kört på det sett att igår la två par över vårat maxpris. vi åkte och kollade på huset en gång till och träffade då ägarna. men efter som att vi inte längre har högsta budet så är det kört.
    men men det kommer mera.

Ida Halmstad skrev 2008-05-05 18:04:48 följande:

varför är det kört? Vi ska på visning på lördag, men på banken gick det bra :) !!
  • september2008

prismässigt så låter det som en bra present. alltså din kille har det nice. han behöver inte göra mycket med en så frammåt tjej. klockan låter som en bra present till dig.

fitforfight skrev 2008-05-05 22:49:58 följande:
    idag har jag valt ut min egen morgongåva en jättefin hello kitty klocka som jag hittat på barnklockorna på ur och penn jag ska även köpa såna till min toastmadam och tärna. dom e sååå fina!! dom kostar 498 kr å det e väl ok att ge för eler? vad köper ni till tärnan?
  • september2008

nej verkligen inte. medans jag tittade på filmen så bara tänkte jag "lägg dig ner för f.n" är det något man lärt sig så är ju det att lägga sig ner och rulla rund om man brinner.
    förresten det var en ganska snuskig sida filmen låg på
    vad har du varit och kollat efter???? hahaha *fniss*

Pidis skrev 2008-05-06 16:36:33 följande:
    ost.kronofogd.se/link.phpInget man vill råka ut för
  • september2008

jaha då har man fått en tillsägelse för att enligt dom gjort reklam för ett företag när jag bara ville hjälpa en brud

• september2008

hihihi

fitforfight skrev 2008-05-08 20:14:22 följande:
    Han sjunger så fint!!! jag kommer böla så in i helvete i kyrkan någon som vill va min personliga tår torkare?
  • september2008

ulvatorp- grrattis på namnsdagen :-d

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar