• töisen

Ska fria på skottdagen...

Eftersom det är skottdagen på fredag så tänkte jag fria till min sambo. Jag har fått låna en vedeldad bastu som ligger precis vi Hjälmaren, jättemysigt!!! Tänkte att man kanske kan grilla percis där utanför. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska "lura" dit honom. Ska han få små uppdrag som han måste lösa på vägen dit eller ska jag hämta honom hemma???
    Finns det någon som har tips och ideér så tar jag gärna alla förslag jag kan få!!!

• Svar på tråden Ska fria på skottdagen...
  • Hullda

Du kan väl kidnappa honom! Hemifrån eller från hans jobb? Ni kan bara "ta en biltur". Men då måste du ju i o f s ha kunnat packa det du vill ha med, i smyg. Hoppas bara ni får bra väder! Lycka till.

• förlovad julafton 2007

Åhhh vad spännande!!! Det verkar jättemysigt!!
    Uppdrag kan ju vara kul tycker jag men samtidigt kan jag tänka att det hör mer till bortrövande inför en stor fest och inte inför frieri...fast det beror ju på vad man tänkt sig kanske...

Om det är långt att köra kan du ju ha någon liten frågesport i bilen där du ställer frågor till honom om dig själv eller hur ni träffades eller liknande...det kan ju i och för sig resultera i gräl när han inte kommer ihåg ett dugg bara ;o)

Svar på tråden Ska fria på skottdagen...