Hur viker man servetterna?
Hur gör ni, VEM ska vika era servetter? Har ni några tips på HUR man kan vika servetterna? Vill inte ha solfjädern helst.. Finns det någon bra hemsida kanske?
Hur gör ni, VEM ska vika era servetter? Har ni några tips på HUR man kan vika servetterna? Vill inte ha solfjädern helst.. Finns det någon bra hemsida kanske?
Jag tror att jag kommer rulla dom och fästa ett sidenband runt..
Jag har vikt hjärtan och dom är klara redan så det är bara att för dom som dukar att kasta upp dom och lägga presenterna på
ska oxå göra hjärtan, annars kan du ju kolla här:
www.brudobrollop.se
och så gå in på servettvikning...
Hur gör man hjärtan? =)
Duni har flera exempel (med instruktionsfilm) på hur man kan vika servetter.
www.duni.se/Nyheter--Inspiration2/Servettvikning2/Vartider/
En fråga till här. Om man har tryckta servetter, är det inte synd att vika dom, så trycket inte syns?
Gå in på Brudobröllop (se länken i majsis2008's inlägg) och scrolla ner lite på sidan.
Annars har du en direktlänk till bilder på resultatet här: www.brudobrollop.se/manadsarkiv/dukning_dekoration/feb_04/feb_04.html
Jo, då känns ju trycker lite överflödigt. Har ni redan beställt servetter med tryck på?
Annars är mitt tips att köra på enfärgade till middagen och vill man gärna ha tryck på servetterna kan man ha det på kaffeservetterna och lägga dem lite snett på varandra (så trycket syns) brevid tårtan då det är dags att ta den.
Jag bugar och tackar =)
Mmmm...jag kör nog med enfärgat och snygg vikning istället. Tack för tipset!