får inte skrivaren att fungera..
Har fått en ny skrivare hem, likadan som jag har på jobbet men jag får den inte att fungera.. Ska ju inte installera drivaren igen och allt det andra har jag gjort men det händer inget alls.. Hjääälp
Har fått en ny skrivare hem, likadan som jag har på jobbet men jag får den inte att fungera.. Ska ju inte installera drivaren igen och allt det andra har jag gjort men det händer inget alls.. Hjääälp
Vad är det för skrivare???
HP kan vara små meckiga ibland. Man ska tex inte sätta i USB sladden förrens install programmet säger ifrån. Det är viktigt. Annars så fungerar det inte...
Ring annars till butikssuporten och be om hjälp.
Ja det är en HP.. Men jag installerade ju inte drivaren på nytt så i mitt huvud satte jag in usb sladden i rätt tid.. Hmmm vad kan man göra då då?? Får väl ringa support..
Ja det är en HP.. Men jag installerade ju inte drivaren på nytt så i mitt huvud satte jag in usb sladden i rätt tid.. Hmmm vad kan man göra då då?? Får väl ringa support..
När du ska skriva ut. Står det den skrivaren då???
Iblans står det microsoft bla bla hos mig så jag får välja om på nytt.
Jag fattar inte.. Om det är en ny skrivare sa far du vâl installera drivern?
ja men jag har ju en likadan skrivare på jobbet så det borde ju gå med samma drivare..
Sa det är samma dator du har hemma som pa jobbet?
Och det är exakt samma modell pa skrivare pa jobb som hemma?
Japp har en bärbar och precis samma skrivare...
Tja, testa att installera om eländet.. Ibland e det det enda att göra..
Ja jag tänker pröva i morgon igen.. När jag har hemmakontor.. Annars så åker skrivaren rätt in i skåpet igen
Tack för hjälpen..
ps.. skrev ut det jag skulle på jobbet